DIY: Kako organizirati svoj nakit?

Koliko puta vam se desila situacija da se spremate za izlazak i, pet minuta prije polaska, sjetite se komada nakita koji bi savršeno odgovarao uz vašu kombinaciju? Dolazite do svoje kutijice/ police/ mjesta za nakit i gle čuda, vaša omiljena ogrlica je zapetljana za privjesak, kopča naušnica za prsten i tako unedogled…

Image
Moram priznati da mi se ovo desilo mali milijun puta i svaki put bih iznervirana izašla iz stana, naravno, bez svog modnog dodatka. 🙂 Kako je situacija postala kritična zadnjih mjeseci, odlučila sam stati u kraj ovome problemu. Pregledala sam na desetine blogova i shvatila da je tu dosta ideja, ali u mojoj sobi trenutno neprimjenjivih. Moj zadatak je bio sljedeći: pregledati sobu i inspirisati se dostupnim stvarima, a isto preporučujem i vama! 🙂
Prvo što sam zapazila je prazan okvir za sliku. Preko njega sam zaljepila tanki sloj kartona samoljepljivom trakom (oboje je smeđe boje). Zatim sam sve naušnice i broševe zakačila na taj okvir od kartona. Na primjer, uzela sam kopču od broša, provukla kroz karton i dobila rezultat kao na slici. Okvir možete urediti da izgleda veselo, romantično, nespojivo… i u isto vrijeme neka vam posluži kao ukras u sobi. Ugodno i korisno, znate kako se kaže. 🙂

Image
Nakon toga sam zapazila praznu policu u ćošku. Do nekidan, tu su stajale moje igračke iz djetinjstva. No, kako sam ih darovala, police su ostale prazne. Karakteristično za nju je da je visoka (doseže do plafona), njene police su jako uske i pune šupljina. Prvo sam je prebrisala, a zatim kroz šupljine provukla kopče ogrlica, zakačila ih i dobila rezultat kao na slikama.  Ostatak ogrlica i narukvica sam poredala preko polica, kao i već pomenuti okvir. Uzela sam prstenove i poredala ih u kutijice i također ih stavila na police. Zanimljivo je da u te kutijice, inače namjenjene za jedan prsten, mogu stati i do tri prstena!

Image

Image

Još jedna ideja su ekseri. Sigurno imate prazne eksere u zidu ili ih možete sami zakucati. Preko njih možete staviti ogrlice. Ja sam nešto drugačije uradila: uzela sam satensku traku, zavezala je u čvor i kroz nju provukla nekoliko broševa (na slici su u obliku ruža). Isto možete uraditi i sa šnalama, kao što su ove mašnice.

Image
Na karton od totalet papira možete poredati velike, drvene ili metalne narukvice i onda staviti sve to na stalak za držanje kuhinjskog papira. Nadam se da se na slikama dovoljno dobro vidi ovaj primjer.

Image

I to bi bilo to. 🙂

U principu, mislim da je karton najbolje iskoristiv u ovakvim slučajevima. Preko njega možete zaljepiti neki mterijal ili ga obojiti, zakačiti na zid i tu kačiti nakit.
Moj savjet je da dobro pogledate svoju sobu, stan, kuću i vidite šta sve možete iskoristiti! Budite kreativne! 🙂

