LOTD: Twiggy style

Današnji i ujedno prvi LOTD (Look of the day) je inspirisan popularnom Twiggy. Mislim da svi znamo ko je ona, ali svejedno, moram reći da je ušla u historiju kao prva mršava manekenka (da, to tada ih nije bilo :)). Njen način šminkanja je u prvi plan stavljao njene karakteristične crte lice i krupne, plave oči.

Image
Cilj nije bio izgledati poput nje, s obzirom da se jako puno razlikujemo, već da mi je ovaj način šminkanja bio poput zvijezde vodilje. 🙂
Cut creese je ostao do današnjeg dana jako popularan jer u prvi plan ističe oči, ali radi to na nenametljiv način. Ukoliko želite istaknuti oči, nebitno za koju priliku, ovo je pravi make up za vas. 😉

Image
Ja sam uradila sljedeće: tanki sloj pudera u prahu ide na gornji kapak, te sam sivom (baked- “pečenom”) sjenom obrubila kapak i dio ispod očiju, te dobro izblendala. U ovom slučaju možete koristiti i mat sjene, bijelu i sivu/ crnu, one su možda i bolje rješenje. Na gornji kapak, uz liniju gornjih trepavica,  ide tanka linija tuša. Ispod donjih trepavica sam nanjela crnu olovku, kao i sivu sjenu. Umjesto vještačkih trepavica, kao kod Twiggy, ja sam koristila dobru, staru maskaru. 🙂 Linija unutrašnjeg kapka neka ostane prazna ili stavite bijelu olovku unutar nje, radi kontrasta, koji će dodatno naglasiti vaše oči. Usne su u nude nijansi, baš kao i kod Twiggy u većini slučajeva.

ImageOsobno volim ovakav izgled jer je nenametljiv, jednostavan i ne oduzima mnogo vremena, a u isto vrijeme ističe i oči i lice, posebno u slučaju ako koristite zemljane tonove. 🙂

