OOTD & LOTD: Chic mode!

Post ovakvoga tipa, Outfit of the day & Look of the day, mi se jako dopada, tako da ću ga objavljivati kada god sam u mogućnosti. Pod mogućnosti mislim uhvatiti prijateljicu da me slika i nadati se da će nas okolnosti, poput sunčanog vremena, poslužiti. 🙂
Image
Volim ovakvu kombinaciju na sebi i koristim je za razne prilike, nebitno da li se radi o izvršavanju dnevnih obaveza ili večernjim izlascima na kafu.
ImageImage
Boju zelenog smaragda itekako volim, ali je teško pronaći pravu nijansu, materijal i dio odjeće da bi se meni svidio. Uprkos tome, ove pantalone obožavam i nosim ih i u toplijim mjesecima. Dugmad u zlatnoj nijansi na njima sam kombinirala sa zlatnom, statement ogrlicom i klasičnom, bijelom košuljicom. Ona čini da čitav outfit izgleda nekako ozbiljnije. 🙂

Posljednjih godina nekako preferiram veće torbe, posebno kada preko dana imam obaveza, što je skoro uvijek. 🙂 U njoj se nađe moj neseser, razna šminka, rokovnik…

ImageImage
Štikle su za mene uvijek nezaobilazne, a ovdje se radi o dubokim čizmama preko kojih uvijek navučem pantalone jer mi tako mnogo bolje izgledaju.

Dobre kožne rukavice, baš poput dobrog kaputa, mogu služiti godinama, pa je tako i u mome slučaju. Lijepe su i tople, nemam šta više da tražim. 🙂

Image

 

Image
Na očima imam tzv. Twiggy style i olovku na usnama, čiju je boju jako teško definisati, ali rekla bih da je između ljubičaste i boje crvenog vina, pa prosudite sami. 🙂
ImageImageImage

 

