DIY: Newspaper manikura

U duhu socijalnog bunta i buđenja svijesti kod nas, “običnih ljudi”, koji vlada ovih dana u našoj zemlji, odlučila sam uraditi i manikuru u ovome stilu, koja me, nekako, najviše podsjeća na ovo stanje. 🙂 Možda bi bolji opis bio mnogo isprskanih boja po noktima :), ali ja više ovako zamišljam, posebno zbog velike uloge medija u svemu ovome.

Image

Da ne okolišam dalje, evo postupka, ako vam se dopada, vrlo je jednostavan i lagan, čak iako ste početnica. 🙂

Nokte nalakirajte svijetlijom nijansom laka, po mogućnosti kreč bijelom. Viđali ste je sigurno na Kim Kardashian. 🙂 Ja sam se davno odrekla ove boje, tako da sam koristila predivnu nijansu Revelique laka za nokte. Ostavite barem sat vremena da se osuši jer će vam trebati potpuno suhi nokti da bi se novine sa alkohola pravilno preslikale.

Image

Što se tiče izbora novina, to može biti omiljeni časopis ili dnevne novine, potpuno je svejedno. Ono što ja preporučujem je da nađete stranice gdje je sa obje strane napisan tekst. Znači, ne da je jedna strana prazna, a druga napisana, jer će se na taj način sigurno oslikati slova i nećete rizikovati. 😉

Image
Naspite malo alkohola u čep od boce. Mislim da je bočica medicinskog alkohola nešto što svi mi imamo uvijek u kući, a ako ne, čitala sam prijedloge i iskustva djevojaka koje su koristile i rakiju ili neki drugi alkohol, pa isprobajte. 🙂

Image

Novine iscjecite na komadiće, te uronite prvi u čepić alkohola. Zatim taj papir izvadite i čvrsto prislonite na nokat. Neka tu stoji 10- 20 sekundi, zavisno od toga kako će vaš nokat reagovati na ovu kombinaciju, zato neka prvi put bude samo proba. 🙂
Polako sklonite novine i- magic! 🙂

Image
Ako vam ostanu bijele mrlje od novina, ne brinite, zajedno sa završnim slojem bezbojnog laka, nestat će. 🙂
Uživajte u vašim newspaper noktima!

Image

