Valentine's LOTD: Let it be… red! + nail tutorial

Zaljubljenost je nezamjenjiv osjećaj, pa valjda zato i nije čudo da tako rijetko osjećamo te leptiriće u stomaku, osmijeh na licu i veselu blesavost. Valentinovo kao praznik je trebao svako od nas da proslavi, nebitno da li smo sami ili u vezi. Ovaj Look od the day je inspirisan upravo ovim danom i za mene je prošao u znaku moje omiljene, crvene boje.

ImageCrvena boja na usnama je samo za one koje se osjećaju dobro sa njom i znaju kako da je nose. Ukoliko ne volite ovu boju, ove sezone su je nakratko zamjenile boje vina, trule višnje i tamne nijanse zagonetne ljubičaste. No, za mene je crvena ostala klasika i često je nosim na usnama.

ImageNa usnama sam koristila Essence olovku za usne, nijansa Femme fatale, te Avonov ruž Make up red. Ovaj ruž nije čiste crvene boje, nekada se preliva u jarku, roza nijansu (jako čudno :)) tako da je postojana olovka kao podloga neophodna. Inače, hidratrantan je i ostavlja fin sjaj, te može izdržati na usnama i nekoliko sati, što je za svaku pohvalu. 🙂

ImageImageOči su u nekoj zagasitoj smokey verziji, koja je kombinacija dvije nijanse: Revelique Nightingale i Revelique Volcano. Nema tu mnogo filozofije, osim blendanja ove dvije sjene, linije tušem i dva sloja maskare Essence I Love Extreme.

Image

Kosa je ispeglana, nekako mi se to činilo najjednostavnijom opcijom. 🙂

Što se tiče noktiju, možete primjetiti taj tzv. žele efekat, ako bi prevodili sa engleskog onako korektno. 🙂 Preko jednog sloja crvene nijnse Oriflame laka, stavila sam jedan sloj Golden Rose Jolly Jewels, nijansa broj 116. ImageImage

Inače, cijela kolekcija GR Jolly Jewles lakova je prekrasna. Tražila sam ih kod nas, bezuspješno, ali mi se posrećilo u Zagrebu i jedva sam se odlučila za samo jednu nijansu.

🙂Image

I za kraj, moje omiljene cipelice, koje su zaokružile crvene nijanse ovaj dan i koje, naprosto, obožavam. 🙂 Image

