Bourjois Shine Edition Lipstick, Grenade In- RECENZIJA

Kada neko spomene Francusku, prva pomisao je Pariz i sređeni ljudi koji šetaju Sanom. Bourjois kao kozmetička marka zaista ne odskače od ove misli, a njihovi ruževi iz Shine kolekcije su me prosto oduševili.

ImageTrenutno posjedujem dvije nijanse ove kolekcije, a danas predstavljam onu broja 23, Grenade In.

Image

Pođimo od pakovanja, koje ipak nije ništa novo, ali se odlično uklapa u priču šest nijansi iz ove kolekcije. Praktično je, sa jarkim bojama, jasnim naznakama nijansi, no, već viđeno. U jednom pakovanju dobijete 3 grama, koja traju vječno.
Kada nanesete ovaj ruž na usne, prosto ce vas oduševiti! Ne znam da li je kod ostalih tako, ali ja imam osjećaj kao da sam na usne nanjela lagani, nenametljivi sjaj od mentola. Dakle, sjajno! 🙂

Image

Broj 23 je jarka, pink boja, opisana kao boja nara, ali na mojim usnama izgleda više kao boja fuksije, kao što se i primjeti na fotografijama 🙂 Boja savršena za ljetnog perioda, no, meni se jako dopada i u ovim danima, kada želite unjeti malo jačih boja u svoj make up. Potrebno vam je samo malo maskare, rozog rumenila i ovoga ruža i spremni ste za izlaska!

Image

Ruž je pigmentiran, čak više od većine koje sam koristila. Postojanost mu je, također, jako dobra i ne ostavlja nikakve tragove, čak ni na drugim osobama. 🙂 Kao i što sam naziv kolekcije kaže, ostavlja sjajni trag, kao da ste nanjeli sjaj za usne preko ruža, što se idealno uklapa sa ovakvom nijansom.

Image

Ne isušuje usne, štaviše, čini ih mekanijim, tako da vam labelo ili melem prije nanošenja neće biti potrebni.
Ono što me nije oduševilo je da se ruž svaki put preslika preko usana, ali jedna olovka za usne u istoj boji taj problem vrlo lako može riješiti.
U principu, ako volite jarke boje ruža sa sjajnim finishom, pigmentirane, postojane, ovaj ruž za usne vam toplo preporučujem!

Image

