32. Nivea Fashion Week + LOTD´s

Nakon malo dužeg odsustva sa bloga, nastavljamo sa radom punom parom, što bi se u narodu reklo. 🙂 U nastavku čitajte više o tek završenom Nivea Fashion Week- u u Sarajevu, kojem sam i sama prisustvovala,  mome viđenju istoga, te fotografijama meni najboljih kreacija, kao i mojim LOTD, odnosno, Look of the day- ovima sa ovoga događaja.

ImageS obzirom da sam kao novinarka prisustvovala ovome modnom događaju, odlučila sam iskoristiti priliku i podijeliti svoje utiske. Moda me, kao i svaku djevojku, itekako zanima, a od modnog brenda uvijek tražim da bude inovativan, maštovit i funkcionalan. Slike su preuzete većinom sa portala Klix.ba, jer ja sam odlučila uživati, ne slikati. 🙂

Image

Od tri dizajnera koja su otvorila fashion week, nijedan me nije previše dojmio. Turskom dizajneru Muraz Keseru mogu uputiti samo riječi hvale za inovtivnost, zaista se može primjetiti da su modeli svjetski i “odudaraju”, ali definitivno ne nešto što bih nosila. 🙂 Haljine Emine Husedžinović- Ibrahimović su bile jako lijepe, ali svakodnevne, sa dosta čipke koja je u nekim kreacijama jednostavno upropaštena sa šljokicama, koje mogu u velikoj količini izgledaju jeftino, u najmanju ruku. Ukratko, već viđeno.

Image

Od brojnih modnih dizajnera koji su se predstavili drugo veče, najviše su me dojmile modne kreacije Aide Vrabac i Blanke Zgonjanin. Baš kao što je i obećano u najavi, haljine Aide Vrabac su odisale ženstvenošću, šarmom, lepršavim materijalima, idealne za ljetne dane i noći.

Image

Kod Blanke Zgonjanin sam primjetila drugačije modne komade, sa dosta lijepih i neobičnih detalja. Rekla bih: slatko i elegantno u isto vrijeme i sve bih rado nosila u raznim prilikama. 🙂

Image

izvor: Klix.ba

Image

Treći dan je bio najproduktivniji, posebno zahvaljujući Svjetlani Prole i Marini Kosorić. Ove dvije dizajnerice su me oduševile modnim komadima koji su u isto vrijeme i neobični i svakodnevni. Marina Kosorić je na mene ostavila najbolji modni utisak, spajajući stravstvenu (i meni omiljenu) crvenu sa čipkanim materijalima na dugim haljinama, što je rezultiralo prekrasnim haljinama i ovacijama publike.

Image

Image

izvor: Klix.ba

Image

Da zaključim: mislim da našem gradu, a posebno državi, nedostaje više modnih događanja. Nažalost, moram priznati da se još uvijek ne možemo mjeriti niti sa susjednim zemljama što se tiče ovakvih događanja, no, veliki plus je jer se radilo o većinski domaćim dizajnerima, kao i novim mladim nadama, kojima uvijek nedostaje dobra promocija. Svako ima svoj i različit ukus, tako da se za svakoga moglo naći ponešto. 🙂

Image

Što se tiče mog stila ova tri dana, on se nije mijenjao, samo sam ga učinila malo neubičajnim u nekoliko detalja. Prvi dan sam iskombinirala pepito uzorak na svojoj suknji uz kratku, kožnu jaknu, oglicu kao ukras na glavi i crvene cipelice. Drugi dan, nažalost, nemam na slikama, skroz sam smetnula slikanje sa uma uz svu frku :/ Treći dan je bio jako jednostavan i neobičan, rekla bih egzotičan stajling. Jednostavna, crvena haljina i crvena ruža u kosi, tako da sam se mogla odlično uklopiti u stravstvenu kolekciju Marine Kosorić. 🙂

Image

Image

Image

1480675_10203425236331629_1232027217_n

Ovakva događanja svakome od nas daju malo više hrabrosti da budemo drugačiji, maštovitiji i da se ustručavamo to pokazati, tako da se nadam sličnim događanjima u budućnosti. 🙂

