Pronađite prijatelja u sebi :)

Kao rezultat razočarenja u druge ljude, često možemo prestati vjerovati u sebe, ali nikada, baš nikada, ne smijemo prestati voljeti sebe.

 

Image

 

Kroz život sam sretala mnoge ljude: neki su izvukli ono najbolje iz mene, neki najgore. Neki su me voljeli, neki ne, neke sam voljela. Dugo sam bila nesretna, tražeći odgovore i utjehu u drugima. Čak i kada bih ih dobila, bilo je prolazno, i ponovo sam se vraćala na staro. Sve do jednoga dana. Tog jutra sam pila svoj omiljeni, čokoladni nes, slušala Oliverovu Cesaricu i upijala sunčeve zrake. Jednostavno, bila sam sretna, bez ikakvog povoda, bez ičijeg pristustva. Od tada, sreću ne tražim u drugima, već u sebi.

 

Image

 

Utjehu i lijepu riječ prva dajem, ljubav pružam, neizmjerno, u velikim količinama, svima koji isto meni pruže. U teškim trenucima, prvo sebi kažem: Bit će sve okej! i čvrsto vjerujem da hoće. Uvijek bude. Ne tvrdim da vam druge osobe nisu  potrebne u životu. Dakako da jesu, ali ne da nas oni učine sretnima, to moramo sami.

 

Image

Svaki čovjek je poput slagalice: sastavljen iz milion dijelova, ali prvo mora sam naučiti kako da se “sastavi”.  A prave osobe, one koje vam griju dušu, prepoznat ćete jer uz njih vaši dijelovi duše prosto sijaju, osjećate se kompletnim, onim pravim vi.

 

Image

 

Šta vas čini sretnim? Ujutru, kada se probudite, na šta prvo pomislite? Za šta se navečer molite? Da li biste mogli bez tih ljudi? Ako mene pitate, moj odgovor je da. Ako odu, znači da nisu bili pravi i da su napravili mjesto za njih. Ne tražite prijatelja, budite prijatelj i to prvenstveno sebi. Ja sam već odavno odustala od traženja najbolje prijteljice i pronašla je u sebi! 🙂

 

Image

