DIY projekat: Grčka punđa

Toplije vrijeme dolazi, tako da mislim da je vrijeme da predstavim i jednu od frizura za koju uvijek dobijem dosta komplimenata i koju volim da nosim u svako doba godine, ali posebno ljeti. Riječ je o grčkoj punđi, ali onako kako je ja zamišljam da su je boginje u to doba nosile. 🙂

ImageIako izgleda komplikovano, jakooo je jednostavna za napraviti, izgleda elegantno i odlično štiti od vrućina, tako da je meni najpoželjnija u dnevnim šetnjama ljeti i kada kosa vam i baš nije čista, jer je tada najposlušnija. 🙂 Tu su i fotografije blogerica koju su ovu frizuru također uradile na svoj način i dopadaju mi se. 🙂

Image

Ako kosu ne osušim, ona se obično uvije sama od sebe, a ako kod vas to nije slučaj, nakon puštanja kose kod ove frizure, dobit ćete prekrasne lokne.

ImageJa sam u ovom slučaju uzela običnu ogrlicu od lažnih bisera i omotala je više puta oko glave. Ako imate posebne trakice za kosu, još bolje, no, ogrlice uvijek izgledaju ljepše i elegantnije. 🙂

ImageSljedeći korak je vrlo jednostavan: uzmite pramen kose, prvi od početka glave, najkraći obično, i savijte ga u ogrlicu. Isto uradite i sa ostatkom kose. Nažalost, nisam mogla uslikati ovaj postupak jer su mi obje ruke bile potrebne.

ImageMožete uviti čitavu kosu, dio pozada ostaviti, kako želite. 🙂

 

