LOTD: Clap along if you feel like happiness is the truth!

Jučerašnji dan je bio prekrasan, sunčan, topao, totalna suprotnost današnjem, nažalost. Kako Pharrellova pjesma kaže: “My level's too high… Can't nothing bring me down!”, pa neka tako bude svaki dan nam, ne samo kada je sunčano i toplo. 🙂 Upravo ti divni, proljetni dani mene najviše asociraju na sreću jer se ona krije u malim stvarima: šetnji sa dragom osobom, sunčevim zrakama, cvijeću, cvijeću i cvijeću :), leptirićima, pastelnim bojama i sve to i više je nego dovoljno da nas izmami van i izazove osmijeh na licu. 🙂

ImageU skladu sa ovim, moj jučerašnji LOTD (Look of the day) je inspirisan sve već gore navedenim i idealan je za proljetne, poprilično nestabilne dane, kada je potrebna slojevita odjeća jer nikada ne znate hoće li biti sunce cijeli dan ili će vas na odlasku iz kuće dočekati proljetni pljusak. 🙂 No, ja se nisam dala previše tmurnom vremenu, tako da je tu dosta detalja, ukrasa, .. ali više u nastavku. 🙂

ImagePočet ćemo od kose, koja je uvijena figarom i lokne traju danima, što je vjerovatno jedini plus ako imate suhu kosu. 🙂 Nisam ih uvijala sama, već to uvijek radi moja sestra jer vam drugi (skoro) uvijek mogu bolje ispeglati ili uviti kosu, iz razloga jer je vide čitavu i mogu je zahvatiti, čak i najmanje pramenove. Nakon nekoliko sati ili sljedeći dan, počešljate se četkom i imat ćete divne lokne, u retro stilu. 🙂

ImageSvoje jedine teksak pantalone sam podvrnula, te iskombinovala uz bijelu, široku bluzu i sako u Chanel stilu, koji je handmade i jedan od mojih omiljenih komada odjeće. Prekrasne boje, pastelne, tanke linije i pristaje uz sve. Na nogama su mi nedavno kupljene štiklice, u bijeloj boji, iz New Yorker- a. Teško sam se odlučila za bijelu boju jer se teško održava, ali se nisam pokajala, nosim ih i u dnevnim i večernjim kombinacijama, pristaju uz sve. 🙂

ImageMake up nema veze sa odjećom, posebno ne onaj na očima. Tu su tople boje, narandžasta, koja je uz pomoć smeđe, pretvorena u zlatnu i, uz malo maskare, imate tople boje na očima, koje posebno lijepo izgledaju na smeđim očima. Na usnama su pomiješane dvije nijanse karmina, Avon i Flomar, te providno sjajilo Bourjois.

ImageKao detalji, tu su dva moja omiljena prstena: krupniji je iz Oriflame- a, nekog davnog kataloga, a drugi je bio poklon za rođendan od prije dvije godine. Ipak, cvjetić zakačen na sako mi je najdraži detalj ovdje, jer sam ga sama pravila, a u nekom sljedećem članku više i o tome. 🙂 Crveni lak ide kao kontrast ostalim nježnim bojama koje imam na sebi.

ImageI nekoliko fotografija sa snimanja, sa prekrasnog sarajevskog Kaptola.

Image

ImageZa kraj, želim sa vama podijeliti citat koji sam jučer, sasvim slučajno, pročitala u tramvaju, tačnije u knjizi jedne tete koja je sjedila, i kaže:

“Ljudi i cvijeće su isti: svaki je divan na svoj način.” 🙂

