Gabrini Cosmetics, nailspolish (recenzija)

O Gabrini kozmetičkoj marki zaista ne znam mnogo, rijetko sam koristila njihove proizvode, ali za njihove lakove za nokte imam samo riječi hvale, tako da slijede dvije recenzije o dvije prekrasne nijanse, idealne za toplije dane koji nam dolaze. 🙂 Ako vas oduševi ova marka, a posebno nijanse lakova, toplo preporučujem da posjetite njihovu web stranicu, koja je jako kvalitetno i pregledno uređena. 😉

ImageZa razliku od drugih kozmetičkih proizvoda, kod lakova za nokte mi je najbitnija nijansa. Volim svijetle, prozračne nijanse, mada ih imam različitih.

Image

Prva nijansa je iz Shine kolekcije, recimo prljavo roza i njen broj je SO2. Boja je u isto vrijeme i nježna i divlja, barem meni. 🙂 Na svijetlu se jasno vidi da je jarka roza nijansa, skoro florescentna, a navečer liči na nježnu rozu. Ja obično stavim dva sloja, koja su jakooo postojana i traju danima. Ima taj “glossy”, sjajni finish i lijepo se presijava na suncu. Jedina zamjerka, ne samo ovome laku, vec svim Gabrini lakovima jesu nijanse, koje meni nikako nisu jasne jer nisu lijepo naznačene i imaju samo brojeve, nisu imenovane.

 

ImageImageDruga nijansa je ona koju tražim od ljeta. koralna narandžasta, kojom su nas modni sladokusci prosto prepravili. Ni mene nije zaobišla opsesija ovom bojom i od ljeta tražim svu moguću šminku u ovoj boji. O odjeći da ne pričam. Suvišno je i opisivati nijansu, dovoljno je da pogledate fotografije i budete oduševljeni. Broj nijanse je 322 i sve vec navedeno važi i za ovu nijansu.

ImageKod mene je nastala konfuzija i kod ove nijanse, iz razloga jer navedeni broj na bočici se ne podudara sa onim na njihovoj oficijalnoj stranici. :/ Totalna zbrka. Također, nisam se sjetila uslikati zasebno ovu nijansu, tako da sam uradila lagani ombre na noktima, čisto da biste vidjeli o kakvoj (prekrasnoj :)) nijansi se radi.

ImageImageZa kraj, mislim da fotografije govore za sebe. Prekrasne nijanse, postojane, jeftine ( ja sam jedan lak platila 1, 50 KM) i dostupne. Topla preporuka. 🙂

