Nail art with Sabina :)

Svaki put me oduševi kada vidim nekoga ko ima nevjerovatan talenat i voli svoj posao, pa mislim da je baš to prava formula za uspjeh. Kada nešto volite raditi, radujete se tome poslu, želite napredovati i sve se to, na kraju, primjeti na gotovom proizvodu. U duhu ovoga, danas predstavljam djevojku (ili bolje rečeno, ženu :)) Sabinu Č. , koja je toliko vješta u svome poslu, pravom nail art- u, da će vas ostaviti bez riječi, baš kao i mene. 🙂

ImageSabina je u privatnom životu žena i majka, a nail art je samo njen hobi. Ona svoju umjetnost provodi pomoću običnih lakova, što je prva stvar koja me je oborila sa nogu. 🙂 Oni koji me poznaju, znaju da sam protivnik nadogradnje i geliranja noktiju, iz razloga jer sam na sebi okusila u kojoj mjeri mogu unišiti nokte. :/

Image

Osim njenog hobija, druga stvar koja me je oduševila jesu upravo marke lakova sa kojima ona radi, iz razloga jer koristi sve: od onih koju su na ovim prostorima prilično nedostupni (često i bezobrazno skupi), poput OPI, Sally, China Glaze pa sve do Loreal, Essence, Miss Sporty…

Image

Image

Sabina kaže da lakovi obično traju do pet dana, ali, ako se prije lakiranja srede zanoktice i eventualno odsječe suhi dio nokta, produžava se i vrijeme trajanja. Eto malog savjeta. 🙂

Image

Image

Da bi posao bio pravilno urađen, potrebno je dosta inspiracije, talenta, truda, kao i pravi materijal.

Image

S obzirom da je Sabinino mjesto boravka Holandija, ovi materijali su dosta jeftiniji nego kod nas, a samim tim i dostupniji. Razlog tome je velika konkurencija. Blago državama Evropske unije. 🙂

Image

Dakakako, sve je počelo sa radom noktića na njoj samoj, zatim i prijateljicama, a kasnije i zainteresovanim mušterijama. Uskoro će ova mlada umjetnica imati još više vremena za svoj hobi, a s obzirom na njene dosadašnje radove, ne sumnjam da će joj to prerasti u pravi mali biznis. 🙂

Image

Na našu žalost, Sabina živi u Holandiji, tako da svojim nail art- om može uveseliti samo svoje sugrađane, no, ako vas je oduševila svojim radovima kao i mene (u što i ne sumnjam), pridružite joj se na Instagramu: @sabina0031. Ako ništa drugo, fotografije neka vam posluže za inspiraciju- znam da meni jesu. 🙂

Image

Image

Image

