Balea, uljni losion (recenzija)

Ovoga puta predstavljam svoj omiljeni losion za tijelo, na bazi čak 40% bademovog ulja, Balea Creme- ol bodylotion.

ImagePrije godinu dana (ako ne i više), sasvim slučajno sam u DM- u kupila ovaj losion, jer me osvojio mirisom bademovog ulja i, od tada, za mene ne postoji kvalitetniji proizvod u rangu losiona. Ukoliko vam se ne dopadaju zagasiti mirisi, koji su jaki i dugoo traju, preskočite ovaj losion. Miris je itekako primjetan, ugodan, traje jako dugo i pored njega vam parfem i ne treba. Često se znam okupati i namazati ovim losionom, bolje rečeno- namackati :), i ujutru je ovaj miris prvo što osjetim. Na ljeto nekada parfem i ne stavljam, samo ovaj Balein proizvod. Kod mnogih parfema ili losiona ne volim jer ih često drugi osjete, a ja ne, ali to ovdje nije slučaj i baš mi se zato dopada. 🙂 No, dosta o mirisu, pređimo na druge osobine.

Image

Kao što i sama Balea kaže, losion nije na bazi ulja u potpunosti, vec je poluuljni, što je ustvari jako dobra stvar. Kada stavljate pravo ulje na sebe, ono se nikada ne osuši, što zna biti katastrofalno ako je ljeto i plus žurite. Ovaj losion se potpuno osuši nakon 10ak minuta.

Image

Na slici možete primjetiti izgled losiona: nije gust poput kreme, ali ni rijedak kao većina losiona. Što se tice učinkovitosti, on je namjenjen suhoj koži. No, iako je moja normalna, opet imam same pohvale. Uslijed čestog depiliranja, posebno ljeti, moje noge znaju često biti suhe, ali ovaj losion pomaže i mojim rukama i nogama, čak i usnama. Divno, divno. 🙂

Image

Za 200 ml i negdje oko 4 KM, dobijete odličan i kvalitetan proizvod, koji dobro njeguje vašu kožu, ne ostavlja je suhom, te ima i divan miris. Nažalost, Limited edition kaže da je kolekcija ograničena, tako da ga nema u toplijem periodu. Valjda da bi uživali u voćnim nijansama, mada bih bi ga ja voljela i u tadašnjim mjesecima. No, zato se opskrbite na vrijeme, kao i ja. 🙂

