Rimmel Stay Matte Liquid Mousse Foundation: recenzija

Ako vam kažem da imam masnu do mještovitu kožu i svijetao ten, shvatit ćete moje muke sa izborom pudera. 🙂 Do sada, moj najbolji izbor je bio Revlon Stay Matte, u koji se i dan- danas kunem. 🙂 No, vremena zahtjevaju nekada da se džeparac smanji, tako da onih 23, 50 KM (koji su ništa za kvalitetu koju dobijete) postane puno i tu nastaje potraga za mojim, drugim, idealnim  puderom. 🙂

ImageRimmel je jedna od kozmetičkih kuća skoro svima dostupna (Velika Britanija), a ovdje mislim i cjenovno. Njihovi proizvodi svako malo me oduševe. Najbolji primjer je upravo puder u kamenu, Rimmel Stay Matte, a danas vam predstavljam brata blizanca, Rimmel Stay Matte Liquid Mousse Foundation.

Image

Obično kada na puderima pročitam: Mousse Foundation, odustajem i vraćam proizvod na policu. No, s obzirom da sa istim puderom (samo u kamenu) imam jako dobro iskustvo, odlučila sam i ovom proizvodu dati šansu. Nisam se pokajala, najviše iz razloga jer nimalo ne sliči ostalim “mousse” fondacijama i to me je kupilo!

Image

Što se tice ambalaže, ovo je ona standardna za tečne pudere i meni sasvim odgovara. Istisnete koliko vam je potrebno, vratite poklopac i problem riješen. Jedino nastaje problem kada je puder pri kraju, no, u tom slučaju, samo makazama odsječem gornji dio i uzmem puder po potrebi. 🙂

Mogućnost prekrivanja je ono što me najviše oduševilo i mogu da ga mjerim čak sa slavnim Revlonom Color Stay, koji je meni definitivno najbolji puder. Jedan sloj je dovoljan da prekrije i akne, a onda znate da je suvišno pričati o nekim sitnim nesavršenostima. Ako bih morala da uporedim prekrivenost sa nekim drugim puderom, onda bi to bio Manhattan, ali se mnogooo bolje razmazuje, tako da nema brige oko nerazmazanih dijelova, posebno kod brade i uz rubove lica.

Image

Nijanse su, ipak, problem. Kod nas su dostupne samo četiri nijanse i teško ćete naći pravu za sebe, posebo ako imate svijetlu put. Znam da ja imam i morala sam pristati na tamniju nijansu, ali tako je skoro svaki put kada biram novi puder. Jedan od mnogih razloga zašto toliko volim Revlon. 🙂 Dvije “svijetlije” nijanse su prilično loše. Odlučila sam se za 200 Soft Beige, jer ona druga je žućkasta, što zaista mrzim da vidim na nekome, a i samoj meni se desilo da odaberem pogrešne nijanse i takva hodam gradom. 🙂 Ja obično ovaj puder pomiješam sa malo svijetlijeg pudera, iz Oriflame- a i tako nanesem na lice. Na donjoj slici možete vidjeti dostupne nijanse (pretpostavimo, u dugim državama) i one koje su dostupne samo kod nas. :/

Image

Image

200 Soft Beige, moja nijansa, je tek četvrta po redu na prvoj slici, nažalost. Nekako su one svijetlije  izostavljene u našoj zemlji.

Kao što sam spomenula, puder se jako lijepo razmazuje po licu i djeluje kao da stavljate kremu, što je totalni plus.

Na kraju: za 8 i nešto KM, ćete dobiti 30 ml odličnog pudera, jako dobre prekrivenosti, dobro se razmazuje, djeluje kao krema na licu, ali ćete se sigurno mučiti sa nijansama. Unatoč tome, ovaj puder toplo preporučujem, posebno djevojkama sa problematičnim tenom i ograničenim budžetom.

