New In (skore recenzije)

Ovih dana se nakupilo dosta stvarčica kod mene, nekih kupljenih, nekih dobijenih na poklon, kao da je bitno. 🙂 U ovom postu predstavljam samo ukratko te proizvode, a u sljedećim vas očekuju zasebne recenzije. Sunca nema danima, tako da je bilo jakoo teško dobiti kakve- takve fotografije: prirodne svjetlosti nije bilo, tako da se nije moglo bez blica, a blic je u ovom tmurnom vremenu danas dao čudan sjaj slikama i totalno suvišan. :/ Ali, da ne, dužim, krenimo. 🙂

ImageAh, ta Nivea… 🙂 Mislim da muški i ženski rod podjednako voli Niveine proizvode i to sa razlogom. 🙂 Na klasičnoj kremi nisu ništa mijenjali ( i neka nisu :)), osim što su ubacili neke detalje na poklopcu, koji su meni pun pogodak. 🙂 Kod mene se radi o srcadima, a sigurno ste i vidjeli reklamu da kada volite, poklanjate Niveu, iz ljubavi i to mi je super. Klasika plus malo moderne reklame. 😀

ImageDrugi proizvod je pjenušavi gel za tuširanje. Ako volite klasičnu kremu, zamislite je u pjenastom obliku i da se tuširate sa njom i dobili ste ovaj gel. Divan je! 🙂 Treći proizvod jeste sigurno već svima poznat: radi se o zamjeni za losion nakon tuširanja, koji je idalan u situacijama kada nemate vremena (ili živaca :)) da se mackate i čekate da se osuši.

Image

ImageOd dolaska kod nas, Balea me je kupila kvalitetom i cijenama itekako prihvatljicim proizvodima i to se do sada nije promjenilo. Najviše mi se dopadaju njihovi losioni i dezodoransi, a s obzirom da smo nas tri u kući, to se jakoo brzo troši i uživamo mjenjajućii razne mirise ovih proizvoda. 🙂 Ovdje se radi o dezodoransu i losionu sa aleo verom, a u kvalitet nikako ne sumnjam. 😉 Aleo vera je zaista ljekovita i korisna, a na internetu možete naći mnoge DIY tutoriale o tome kako je iskoristiti.

ImageI ponovo Balea i to dva šampona. 🙂 Prvi je sa mirisom narandže, za njegu suhe i obojene kose, ako se sjećam dobro. A moja kosa je  više nego obojena, suha i zahtjevna. 🙂 Drugi je šampon za korištenje nakon sunčanja… ali sam ja previše nestrpljiva.. ko će dočekati sunce, more i plažu. 😀 Istu večer sam ga probala i prosto sam oduševljena. 🙂 Moja zahtjevna kosa nakon njega ne treba ni regenerator, wheee! 😀

Image

Pošto sam dobila poziv za promociju preuređenog DM- a kod nas, iskoristia sam priliku i pronašla neke proizvode na sniženju. Prvi ut sam vidjela da su neki proizvodi sniženi na čak jednu KM. 🙂  Za ovaj ruž sam mislila da je sjaj i, pomislih, boja fuksije, savršen za mene! 😀 Prosto ne mogu odoliti jarkim bojama. 🙂 Kupila sam, te stavila na usne. Na prvu je djelovao kao sjaj za usne, no, nakon nekoliko sekundi se pretvorio u mat ruž. 😀 A da vam ne pričam koliko imam ruževa u ovoj nijansi, tako da sam se pomalo razočarala, no, sama sam si kriva. 🙂 U principu, ruž je poprilično dobar proizvod, što ćete vidjeti i sami u recenziji. 🙂

I to bi bilo to. Detaljne recenzije slijede u sljedećim sedmicama, zavisno kako šta budem upotrebljvala i koliko budem imala vremena. Čitamo se! 🙂

 

