OOTD & LOTD: Rainy day

Prilikom nedavnog posjeta gift shopu “Fildžan viška”, prijateljica i ja smo odlučile uraditi kratki shooting, sasvim neplanirano. 🙂 Fotografije su urađene u retro stilu, onako kako smo nas dvije zamislile i, moram priznati, u duhu ovih kišnih dana. Nostalgija za starim danima, stari radio i “old school” pjesme, kutijice u dekupaž tehnici i retro koferčić su bili naša inspiracija. 🙂

Image

Ne znam iz kojeg razloga, ali ova fotografija mi je najbolja i imam osjećaj da me najbolje opisuje. 🙂 Moja kosa je napokon porasla, naravno, ne još dovoljno. 🙂 Prestala sam da je peglam jer sam uvidjela u kojoj mjeri uništava kosu, a svakako je to bezvrijedno u ovo kišovito vrijeme. 🙂 Mantilić mi je sašiven i imam ga godinama. Volim kvalitetne, uniktane i klasične stvari koje možete nositi dugoo vremena i u svim prilikama. Pošto je sasvim običan, ja sam mu dodala (vještačko, naravno) krzno sa jedne zimske jakne.

Image

Image

Kožne helanke sam prije nekoliko godina dobila na poklon (tek sam uviđate zašto je članak retro- sve je “starinsko” :)) od prijateljice, jer sam ih silno željela i jedan dan me ona iznenadila sa njima. 🙂 Koža je ponovo u modi, ali za mene samo vještačka, lažna, kako želite. Ja nosim ove helanke godinama i, evo, ponovo sam “in”. 🙂 Preko imam malo dužu peplum tuniku iz Azela, koja se nažalost, ne vidi na slikama.

Image

Ta tunika je zelene boje i savršeno bi odgovarala uz ovaj koferčić. 🙂 Štikle ste mogli vidjeti i prije, one su iz New Yorker- a i više nisu čisto bijele boje, što i ne čudi jer ih nosim svaki dan. Malo sam se odvikla od štikli sa visokom platformom i baš mi se dopadaju sada ovakvog oblika, koje možete nositi u svim prilikama. Tu je i crvena tašnica, kupljena također, nekad davno, u Taily Weijl-u. Da, boje na meni nisu skroz sparene, iskombinirane, ali je to moj stil. 🙂

Image

Napokon i jedna slika izbliza. 🙂 Na noktima mi je Gabrini lak u koraljnoj boji. Ogrlica je mamina, priznajem. Seka i ja često (možda i prečesto) uzmimamo njene stvari, pa ih prisvojimo i ona ih, na kraju, traži u našem ormaru. 🙂 Na njoj su razne boje, od plave do crvene. Ah da, u ruci držim ručno izrađenu hemijsku olovku. 😉

Image

Make up je jutarnji i mislim da me ljudi ujutru uvijek vide isto našminkanu. 😀 Pregib oka je lagano istaknut sa laganim bronzerom, te je sve začinjeno sa maskarom, tušem i malo crne olovke ispod oka, koja je dobro izblendana (ipak je jutro, zar ne? :)). Na usnama je već recenzirani karmin Bourjois.

Image

Na kaju, ne zaboravite u ove dane ponjeti kišobran i- široki osmijeh, jer će on svakoga razoružati, razveseliti i popraviti dan, a besplatan je! 😉 😉

Image

Image

Image

