Spring nail's done!

Mjesec maj je pred nama i nadam se da ćemo napokon vidjeti jogovan, tulipane, leptiriće,… ali bez strašnog snježnog pokrivača. 🙂 Ne znam za vas, ali sam ja poželjela laganiju odjeću, patike u svijetlim bojama i laganu šminku. Barem to mene asocira na proljeće. 🙂 Bilo kako bilo, Sabina i ja smo vam pripremile dosta uradaka koje možete iskoristiti kao ideje za noktiće, tako da više neću dužiti, gledajte i uživajte! 🙂

Image

ImageSabina je uradila prvu manikuru, koja je mene najviše dojmila i stavila u “spring mood“: 🙂 Urađena je pomoću prekrasnog OPI- jevog seta za borbu protiv raka dojke (bravo OPI!), a to je bila i Sabinina zvijezda vodilja u ovome tutorialu. Inspiracija plus divne boje i dobijete jednostavnu manikuru, koja mene podsjeća na maštu, romantičnost, nostalgiju, princeze… sve ono što se krije u nama. 🙂

Image

Image

Polka manikura je moje djelo i slike su poprilično stare, ali su me podsjetile na proljeće, iz nekog razloga. 🙂 Već dosta vemena nisam napravila neku manikuru na noktima, ne znam zašto. No, dobro, ova je jako jednostavna: lak na noktima i čačkalicom stavljate tačkice gdje vam je volja. 😉

Image

Na sličan način radite i ovu manikuru, samo joj dodajte tamniji sloj okolo tačkica, po mogućnosti u crnoj nijansi.

Image

Image

Ako imamo tigrasti uzorak na noktima, mora biti i zebrasti. 🙂 Posebno mi se dopada kraljevska plava boja odličnih China Glaze lakova i kontast crne boje preko. Samo za hrabre!

Image

Image

Ko još ne voli šljokice? 😀 Ja ih obožavam, a posebno ako ih mogu posuti kako želim i pohvaliti se da imam divnu manikuru. 🙂

Ako vam se ništa od ovoga nije dopalo, u nastavku sljedi “nail art-a”, za koji sam siguna da će vas inspirisati, ako ništa, onda barem da promjenite boju svojih noktiju i, sa vremenom i praksom, počnete sami da crtate i šarate po njima. Zabavno je, probajte! 🙂

Image

Image

ImageImage

Ako su vam se dopali Sabinini radovi (u što i ne sumnjam), pratite je preko Instagama na: sabinaO031 ili joj se pridružite i na novootvorenoj facebook stanici: Nail art studio “VIP Ladies”. Do čitanja! 🙂

 

