Met Gala 2014, vitange: osvrt

Met Gala je glavni modni događaj i, ono što je Oscar za filmoljupce, to je Met Gala za nas koji obožavamo modu. Više o ovom događaju iz moga ugla, zašto se organizuje, koja je svrha, te koji su ljudi (i njihova odjela, naravno :)) ostavili najveći utisak na mene, čitajte u nastavku. 🙂

Image

Kao što sam rekla, Met Gala je modni događaj sezone koji organizuje nama svima poznati modni časopis Vogue, a ove godine održao se u New Yorku, tačnije u MET muzeju, sa temom: vitange glamur. Upravo ova tema je razlog jer sam se i ja zainteresovala za ovaj događaj, jednostavno, vitange je nespresušna tema kada se radi o modi. 🙂
Inače, ulaznica za ovaj događaj košta 25.000 dolara (da, duboko dišite! :)), ali sav prihod ide u humanitarne svrhe (okej, sada nam je, kao lakše :)). Charles James Beyond smatra se prvim dizajnerom visoke mode, te je Met Gala ove godine i organizovan u njegovu čast, a domaćica je bila Anna Wintour, inače, urednica američkog Vougea. Sarah Jessica Parker i prekrasni Bradeley Cooper ^_^ su joj pomogli u vođenju ovoga dogođaja, a fun fact, barem za mene, je da su njih dvoje već surađivali u filmu čijeg se imena ne mogu sjetiti. 🙂 No, dosta informacija, krenimo na meni najljepše haljine ovoga događaja. 🙂

ImageImageMoram priznati da nisam neka velika obožavateljica Blake Lively, no, njen kompletan izgled na ovome događaju me prosto očarao! Prekrasna haljina, u nude nijansi, koja se širi prema dolje, diskretne naušnice plus koktel prsten u istoj nijansi su pasale divno uz njen svijetli i prozračni ten i lagane lokne, a ni šminkom nije odudarala- oči su samo blago naglašene. Čak sam pronašla i izgled njenih cipelica, koje bih najradije i sama sebi kupila. Da ne dužim, čista desetka za Blake! 🙂

Image

Šta da kažem za Karolinu Kurkovu, jer, ona je ipak jedan od Victoria's Secret Angel- a?! 🙂 Njen posao modela zahtjeva različitu odjeću, no, ovdje me je prosto očarala hrabrim izborom haljine.

Image

Model haljine je iz Marchese i kao krojen je za Karolinu. Na haljini možete primjetiti dosta dezena cvjeća i više slojeva haljine koji joj daju punoću, što najbolje odgovara vitkim djevojkama, posebno onima bez oblina. Jedini nakit koji je upotrijebila je ogrlica, a šminka je decentna, kao i punđa i tako sva pažnja ostaje na divnoj Karolini i prekrasnoj Marcesinoj haljini. Još uvijek sam pod utiscima! 🙂

Image

Ono za čime najviše žalim na ovakvim događajima je jer se manje poznatim ličnostima ne pridaje dovoljna pažnja, a takav slučaj je i ove godine sa Liu Wen. Na popisu najljepših haljina, njena se nije našla, no, mene je prosto očarala.

Image

Lijepa tirkizna nijansa i jednostavan kroj su joj sjajno pristajali, a karmin u crveno- bordo nijansi dao odličan kontrast svemu. Decentno, elegantno i neobično. Jedino mi se nije dopao njen nakit i clutch torbica, koje se nisu najbolje uklopile u ovu priču, no, kao da je neko to vidio pored ove divne, balske haljine. 🙂

Image

Rihhana je, kao i uvijek, bila u svome fazonu i ne bih rekla da se ukopila u vitange glamur, ali mi se njena haljina zaista dopala. Istakla je cijelu figuru, a posebno struk i leđa, te joj je ova bijela boja dopustila da njen tamni ten još više dođe do izražaja. No, šminka je zakazala, kao i frizura, barem po mome mišljenju. Visoki rep i karmin boje crvenog vina bi mnogo bolje pasale uz ovu kombinaciju.

Image

Anne Hathaway... oduvijek me podsjećala na moju omiljenu glumicu Juliu RobertS! ❤ No, kako vrijeme ide, Anne gradi svoj stil koji mi se sve više dopada. Ona ima besprijekorno lice, tako da joj jako dobro stoje kraće frizurice. Haljina je jakoo neobična i u vatrenoj, crvenoj boji je nemoguće proći neprimjećeno. Meni se dopala jer je jednostavna i izazovna u isto vrijeme i Anne je nosi na pravi način. Jedino bih cipelice promjenila: bio bi to isti oblik, ali druga nijansa, koja bolje izgleda uz njenu haljinu i karmin.

Image

Došao je i red na “plavušu sa Hardvarda”, kako kaže film koji je proslavio lijepu Reese Witherspoon. Inače, Reese je miljenica medija, a kako i ne bi bila sa divnim licem, osmijehom i plavim uvojcima. Ona se sa tim odlikama odlično uklopila u vitange priču, a haljina nije mnogo iznenađujuća- boja fuksije (koja je ove godine moderna), jednostavnog kroja, sa dekolteom i sve to čini od Reese pravu, Barbie plavušu. Jedino bih promjenila njenu šminku: malo bih pojačala intezitet njenog ruža, te doradila obrve, ovako izgleda nedovršeno. :/ Inače, osim toga, ova divna plavuša je jednostavno sijala! 🙂

Image

A tu je i Gisele Bundchen! Ne znam šta je razlog njenog veselja na ovome događaju, no dajem (Y) jer volim spontane ljude, posebno ako su javne ličnosti. 🙂 Neka bude razlog tome njen partner. 🙂 Crna, jednostavna, čipkana haljina  je idealna u ovome slučaju sa smaragdno zelenim naušnicama i decentnom šminkom i voljela bih imati jednu ovakvu haljinu u svome ormaru, za neke svečane prilike. 🙂 Ako mislite da jednoj od najpoznatijih manekenki pristaje sve, niste baš u pravu- na slici dole pogledajte sliku sa ovogodišnjeg i prošlogodišnjeg Met Gala i pogledajte kako se ukusi mjenjaju i kako se ide od totalno neprimjerenog  do elegantnoga, sexy i umjerenog. 🙂

Image

Slika je malo mutna, nisam mogla pronaći bolju, no, poentu možete vidjeti! 😉

Image

Selenu Gomez i njen stil, a ni ovaj put me nije razočarala. 🙂 Lijepo, umjereno, te u boji trule višnje, baš kako mi se trenutno najviše dopada. 🙂

Više vas neću daviti svojim komentarima, već uživajte u fotografijama meni omiljenih haljina ovogodišnjeg Met Gala. 🙂

Image

Image

Image

Image

Image

 

