Peggy Sage, recenzija + brzinski tutorial

Svako se bori sa (ne)prilikama u našoj zemlji na svoj način, a pretpostavljam da je ovo moj. Neću ništa reći više, osim da držim fige da sve bude uredu i da pomognemo jedni drugima koliko god smo u mogućnosti! 😉

Neovisno o tome, prije nekoliko dana, prijateljica mi je donjela jedan divan lak i ja nisam odoljela da ne napišem recenziju. Neka se ne ljuti. 🙂 Radi se o laku za nokte Peggy Sage, nijansa 050, La Baule, a više o ovoj marki, nijansi i brzinskoj manikuri, pogledajte i pročitajte u nastavku. 🙂

Image

Peggy Sage je nama prilično nepoznata marka, no, to i ne čudi jer isporuka najbliža nama vrši se u Grčku. No, zato na e- bay-u mogu se pronaći njihove stvačice, wheee. 🙂 PS je, inače, francuska marka, zaista prigodnih cijena i prekrasnih, prekrasnih nijansi lakova za nokte. 🙂 Kada sam otišla na niihovu stranicu, ostala sam zapanjena bojama lakova: od boje vina, ljubičaste, nježnih pastelnih… ma sve što vam duša poželi. Na njihovoj facebook stranici također ima raznih objava, od lakova do marketinših kampanja, a meni se najviše svidio autobusić za šminkanje. Koji dobar (marketinški) potez! 🙂

Image

No, krenimo sa recenzijom. Nijansa koju posjedum je je 050, La Baule i, koliko god sam se trudila, prevod nisam pronašla. :/ Na njihovoj stranici izgleda kao prava boja breskve, ali nije. Ovo je prava crvena boja, koja vuče na žarku narandžastu i sa njom sigurno nećete proći nezamjećeno, posebno u ljetnom periodu, kada je ja zamišljam kao idealnu. 🙂

Image

Pakovanje je je standardno, lijepo i dobro vidite nijansu koju uzimate, što nije slučaj i sa fotografijama na njihovoj stranici. Razlika je mala, no, pripazite. 😉 Kistić je tanak, lijepo se nanosi, uredno, te su potrebna dva sloja da se dobija prava boja, tako da je prilično pigmentiran.

Image

Vrijeme me nije poslužilo, tako da sam jučer uhvatila malo sunčevih zraka i snimila zaista kvalitetne fotografije, bez blica, koje najbolje prikazuju sve ovo što pišem. 🙂 Kao što sam već rekla, nijansa ima taj narandžasti odsjaj i shimerasti završetak. Mislim da bi kao mat bila još ljepša, ali tada već “to ne bi bilo to”. 🙂

Image

Ovdje sam ih uslikala sa svoja dva favorita, čisto da vidite razliku. Lijevo je lak iz Ofrilame-a, koja je klasična crvena boja (moj favorit od crvenih nijansi :D), a desno Smart girls get more, kupljen još u Zagrebu last year, no, još ga držim u životu zbog fantastične, neon narandžaste boje. 🙂 Nijansa 050 iz PS je između njih, zaista prava sredina između ove dvije krajnosti.

Image

Preko jednoga nokta ove manikure, stavila sam još jedan sloj i posula šljokicama, pravim srebrenim šljokicama, čisto da stvari malo začinimo. 🙂 Kasnije ove šljokice, kada se osuše, obrišete štapićem za uši i acetonom i divno izgleda. Moje su fotografije, ‘pak, uslikane prije toga brisanja, ne zamjerite. 😀 😉

Image

Image

Sve same pohvale imam za ovu nijansu laka, osim nedostupnosti u našoj zemlji, ali zato živio internet. 😀

Image

 

