Revelique, nijansa 140 pirouette, RECENZIJA

Danas vam predstavljam svoj omiljeni lak u nude nijansi, Revelique, koji prosto, ne možete da ne volite! 🙂

Image

Prije svega, moram reći da sam jedna od onih osoba koja prosto obožava jarke boje, kako na odjeći, tako i usnama i noktima. Crveno, rozo, ljubičasto, sa dosta šljokica… samo neka bude veselo! ❤ 🙂 S obzirom na ovo, ako ja kažem da volim neku nude nijansu, znat ćete odmah da se radi o nekoj posebnoj nijansi i, vjerujte, svi koji su je vidjeli ili je nose- misle ovo isto. Pa krenimo sa recenzijom! 🙂

Image

Imam nekoliko Revelique nijansi lakova i jako sam zadovoljna, a ona koju vam predstavljam je pod brojem 140, pirouette. Inače, za one koji ne znaju, pirouette je “okret na prstima”, u plesu. Mene ta riječ uvijek podsjeti na nešto elegantno, sofisticirano, a morate priznati, i ova sama nijansa je takva. 🙂 Boja je lagana bež, ne znam kako drugačije da je opišem, no slika govori najbolje. 😉

Image

Četkica je tanka, taman po mome ukusu i omogućuje jako lijepo nanošenje. Sama bočica je standardna, kao i kod ostalih lakova za nokte, nema tu mnogo filozofije. Dva sloja su dovoljna da dobijete pravu, pirouette boju, tako da je pigmentiranost dobra. Što se tiče trajnosti, traje nekoliko dana, a meni zna izdržati i do sedam dana, čak iako radim po kući (pranje suđa, brisanje, čišćenje itd…).

Image

Kao što sam i rekla, lagano se nanosi, ali i skida pomoću acetona.

Daje krasan, glossy efekat, presijava se divno, posebno na suncu i nema nikakvih šljokica ili drugih efekata, što mu daje dodatnu eleganciju. Pored toga, moram reći da nijansa pristaje apsolutno svakom tenu, prava je čak i za nas izrazito blijede ljude. 🙂

Image

Kao što vidite, nemam zamjerki nikakvih, lak mi se u potpunosti dopada, daje taj pravi elegantni izgled noktima, izdužuje nokte, čini ih dužima i traje danima. Toliko od mene ovaj put, a vas ostavljam da uživate u fotografijama i sunčanom vremenu. 😀 Do čitanja! ❤

Image

Image

ImageImage

