Moje omiljene serije :)

Danas ide jedan malo drugačiji post, jer vjerujem da bi mogao biti zanimljiv. Nisam neki veliki ljubitelj serija, kako sam starija, sve manje ih pratim, jer volim vrijeme provoditi na produktivniji način, ali, sva sreća na internetu i mogućnosti gledanja svega online. 🙂 Dok sam se pokušavala sjetiti serija “bez kojih nisam mogla”, kod mnogih se nisam mogla sjetiti ni radnje što dovoljno govori, tako da je ovo moja konačna lista i jedan crtani, nije smiješno. 😀

1. How I met your mother

Image

Vjerujem da je ovo omiljena serija mnogih, a kako i ne bi bila. 🙂 Mnogi su pokušali dokučiti i kopirati ovu seriju, ali niko nije uspio. Ja bih rekla da je to fantastična kombinacija realnih situacija, pretvorenih u dosta emocija smijeha i suza, te fenomenalna glumačka ekipa. Ovi glumci su nas veselili, nasmijavali, razočarali… svašta pomalo, ali su definitivno zaslužili sve moguće nagrade koje su dobili. Dobra formula za uspjeh serije jeste i različit karakter glumaca, tako da se svako mogao pronaći u nekome. Moj omiljeni lik bila je Lily, odnosno Alyson Hannigan.

Image

Image

Sitna, vesela, nasmijana, ali u pravim situacijama i oštra, ozbiljna i mudra, no, nekako uvijek uspije zadržati tu mladalačku nevinost i mislim da ne postoji bolja glumica koja bi odglumila ovaj lik. ^_^

Image

Image

Mnogi su se razočarali zadnjom epizodom, tako da je seka i ja još uvijek nismo niti pogledale, da se ne razočaramo. 🙂

 

2. Lost

Image

Jedna vrsta serija koja definitivno nije moj tip, niti bih je samoincijativno pregledala, ali jesam i još uvijek me fascinira. Jedna od serija, kada god dođe kraj epizode, pitate se: “Kako, zašto, šta je to značilo?”. Gledam tek treću sezonu, od mogućih šest i svaka mi je iznova zanimljiva i interesantna i ima svoju pouku. To su te pouke koje smo često slušali od starijih, tipa, da se sve dešava sa razlogom, da se smrt ne može spriječiti, kao ni sudbina, da se ne teba previše zamarati tome šta će biti jer to apsolutno niko ne zna i tako dalje.

Image

Glumačka ekipa je zaista raznovrsna, a kako koja sezona prolazi, sve više je zaista poznatih glumaca u ovoj seriji, a moj omiljeni lik je ponovo ženski, Emilie de Ravin, nježna plavuša sa savršenim britanskim naglaskom.

Image

Nemam poseban razlog za nju, jednostavno je sva slatka i nježna, normalna, ne petlja se gdje joj nije mjesto i mogu je zamisliti kao nekoga sa kim bih se družila. 🙂

Image

Image

3. Charmed

Image

Čini, Začarane, ili kako god želite (svaka televizija je drugačije prevodila) je serija koju smo mi cure obožavale, a mene podsjeća na ženski dio moje porodice i srednju školu. Razlog je jednostavan: serija se prikazivala kasno uvečer na TV Pink, oko 23 sata, nekada i poslije i svaki put bi nas tri sjedile uz TV, uz neki sokić ili voće, i nestrpljivo čekale nove zgode tri čarobnice. 🙂

Image

Sve tri sam ih volelja i nova postava, sa Rose McGowan mi je bila mnogo bolja, ne samo one kao trio, već i epizode, što i ne čudi jer je svaka epizoda sve više oduševljavala. 🙂 Čini, zabranjene, zle ljubavi, dobro i loše, smrt i život, te sestrinstvo i porodica na prvom mjestu su glavne odlike ove serije i razlog zašto sam ju toliko voljela. Ne mogu izabrati najdraži lik, svaki put bi to bila neka druga čarobnica. 🙂 Piper (Holly Marie Combs) je bila staložena, mirna i porodična i strašno mi se dopala njena preobraza kada je bila trudna i, kao, hormoni su joj proradili. 🙂

Image

Phoebe (Alyssa Milano) je, meni, jedna od najseksipilnijih glumica ikada. Prava mala, džepna venera, gdje je sve na svome mjestu (i više od toga :)), a iz njene ljepote, pogleda i osmijeha prosto zrači seksipil i to se moglo primjetiti i u seriji i zato je uvijek “imala posla sa lošim momcima”. 🙂

Image

Image

Rose McGowan je glumila čarobnicu između, seksi i čudnu u isto vrijeme, naivnu i na svoju ruku i super se snašla u toj ulozi. 🙂 I ona i Alyssa su često mijenjale fizure, što mi je bilo super, samo što je Alyssi pristajala zaista svaka frizura, za razliku od Rose, koja mi se mnogo više dopada sa tamnijom varijantom kose. Također sam je gledala i u seriji “Once upon a time” u ulozi zlobnice i bila mi je tako savršena, sa kontrastom crnih uvojaka i aristokratskog tena i, naravno, zlobe. 🙂

Image

Image

4. 2 broke girls

Image

Nova serija, sa dvije glumice koje su potpuno suprotne, ali imaju zajedničku sadašnjost- siromaštvo i pokušavaju započeti zajednički biznis sa kolačićima, njami. 🙂 Ne, nije mi jedna od najboljih serija zbog kolačića, no, to nije ni odmoglo. Ekipa serije je super, svi su kao švorc, ali “guraju dalje”, snalaze se, pokušavaju i, najbitnije, ČESTO SE ŠALE. I to ne samo na svoj račun, već i na račun pravih, slavnih osoba i njihovih realnih situacija u životu. 🙂

Image

Kat Dennings igra jednu od dvije glavne uloge i SAVRŠENA je za tu ulogu. Izgledom je zaista sexy, tu su obline, prekrasne oči, svijetao ten i pune usne, ali glumi djevojku koja je često ironična i sarkastična, voli da se šali na svačiji način, pesimista je i ja ne mogu opisati koliko joj se mogu smijati. 🙂 Zaista imam osjećaj da je rođena za ovu ulogu i da je upravo ovakva u stvarnom životu. 🙂

Image

Tu je i Jennifer Coolidge, koju apsolutno svi znamo, ovdje igra sporednu ulogu, no, uvijek dobije gromoglasan pljesak od publike kada se pojavi. 🙂 Ona mi je super, jako slična Max, tj. Kat. 🙂 Voli se šaliti, posebno o tome kako ne voli razmaženu bogatašicu Caroline, navodno je iz Ukrajine i sve moguće čudne običaje pravda time da je iz Ukrajine. 🙂 Zaista, zaista je prava diva! 🙂 Slika dolje najbolje opisuje njenu ulogu u seriji. 🙂

Image

5. Leteći medvjedići

Image

Nije serija, ali nemam najbolje crtiće, pa sam ovdje uvrstila svoj omiljeni crtić. :)) Ne sjećam se kada se prikazivao, bila sam mala, možda nekad nakon rata, ali znam da sam plakala svaki put kada je bio kraj epizode, valjda jer sam mislila da neće biti sljedeće. 🙂 I dan- danas znam njihova imena i pjesmicu koja je označavala kraj i početak serije. 🙂 Čak sam u srednjoj školi čula mnoge drugove i drugarice kako pjevaju ovu pjesmicu, znači, nisam usamljena u tome jer sam fan serije. 🙂

Image

I to bio mojih pet omiljenih serija u zadnjih nekoliko godina. 🙂 Kao što se da primjetiti, volim serije koje realne situacije prikazuju sa dosta humora, pa je nekako lakše kada se pronađete u nekome, slično kao i sa muzikom. 🙂 Pored toga, Lost i Charmed su serije koje odudaraju od ovoga, jednostavno, svidjele su mi se. 🙂 Možda se ova lista promjeni za nekoliko godina, vidjet ćemo. 🙂 Do čitanja! ❤

 

 

 

