Svečani nokti (tutorial + Flormar recenzija)

Kada vas snađe u isto vrijeme bolest i ružno vrijeme, nema druge nego posvetiti se uređenju sebe. 🙂 Kako sam ja završila za sljedećih nekoliko sati sa čajevima, suhom hranom i lijekovima, odlučila sam isprobati koji proizvod na sebi i raditi nešto korisno. 🙂 A kako moje lice trenutno ne podnosi nikakvu šminku (već danima mi je zahvalno na nenanošenju ničega :)), odlučila sam se poigrati sa lakovima za nokte i raznim bojama, tako da vas ne čeka samo tutorial kako da uredite nokte u “svečanom stilu”, već i recenzija. 🙂

Image

Flormar je turska kometička kuća i probala sam dosta njihovih proizvoda, a najdraži su mi lakovi za nokte i rumenila. Super je omjer cijene i kvalitete (da ne kažem i pretjerano jeftino ;), samo treba paziti gdje kupujete, jer se cijene razlikuju. Danas vam predstavljam jednu divnu plavu boju, koju ja sama nikada ne bih kupila, već ju je nabavila moja seka. No, iako više volim jarke boje, ova me nijansa osvojila na prvu, tj. prvo nanošenje. 🙂

Image

Broj nijanse je 433 i ne sviđa mi je jer ove nijanse nemaju naziv, tako mi je uvijek zanimljivije. 🙂 No, to je, vjerujte, jedina mana ovome proizvodu. Boja je prava kraljevsko plava, sa sitnim shimerom. No, on je vidljiv samo na noktima i na svijetlosti.Štaviše, nijansa na sviejtlnosti izgleda kao tzv. električna plava. 🙂

Image

Kistić je srednje debljine, više ide ka tankome i odličan je nanošenje. Sama tekstura laka je jako gusta i pigmentirana, potreban vam je samo jedan sloj da dobijete pravu, plavu boju.

Image

Traje danima, a ja sam jedino imala problema sa vrhovima noktiju, gdje se lak već sljedeći dan okrznuo. :/ Ali, to mi se često dešava, smotana sam i ne pazim nešto posebno. 😀

Image

Image

Lako se nanosi, ali malo teže skida sa noktiju, jer se, ipak, radi o tamnijoj nijansi, ali nije to neki poblem, samo ćete upotrijebiti malo više acetona i vremena. 🙂

Image

A sada prelazimo na ultra kratki tutorial. Uz ovaj lak za nokte, potrebne su vam samo šljokice i eventualno, bezbojni lak za nokte, tipa za završni sloj i slično, i spužvica. Ja sam uzela šljokice od mame (kako to smiješno zvuči :)) jer ona radi dosta sa uređenjem raznih predmeta, poput dekupaž tehnike. Nakon što ste nanjeli lak na nokte i pustili da se osuši, nanesite sloj bezbojnog laka, ali samo na one dijelove gdje želite šljokice. Ne budite precizni, pustite mašti na volju! 🙂

Image

Zatim uzmite spužvicu (to može biti ona specijalno namjenjena za nokte ili kuhinjska, svejedno ;)) i stavite šljokice na papir, pomiješane. Spužvicom uzimajte pažljivo šljokice i nanesite ih na nokat. Morate biti brzi, inače se šljokice neće zaljepiti. Ne morate biti pažljivi kuda stavljate šljokice, one će se svakako zaljepiti samo za neosušeni sloj laka, odnosno, onaj bezbojni.

Image

Image

Nokti u isto vrijeme izgledaju i svečano i razigrano. 🙂 Do čitanja! 🙂 ❤

Image

Image

Image

Image

