Metar iznad asfalta: OOTD + Dan ljepote

Jedna sarajevska, užarena nedjelja je i mene izmamila van sa prijateljicama. Dan je bio vreo, asfalt užaren, a kako sam ja zamislila ovu nedjelju, pogledajte u nastavku. Pored Outfit od the day-a, pročitat ćete i moj kratki osvrt na Dan ljepote, koji se održao u hotelu Evropa u nedjelju. Pošto imamo dosta toga za vidjeti, krenimo! 🙂

Image

Moj ten, tačnije boja moga tena nije još uvijek spremna za kratkih haljinica, tako da sam se ovu nedjelju odlučila za jednu neutralnu kombinaciju, skoro pa All in white. 😀

Image

Kada se kaže ljeto, moja prva asocijacija je bijela boja. Da li zbog toga jer dolazi do izražaja na preplanuloj koži ili jer me podsjeća na jednostavnost ili eleganciju, ne znam, ali ju često nosim, kako samu, tako i u kombinaciji sa drugim bojama.

Image

Pantalone visokog struka nisu baš bijele boje, mislim da je to više neka prljavo bijela nijansa i nosim ih sa štiklicama. S obzirom da su bijele i da sam često u njima, moguće da su i one u prljavo bijeloj nijansi. 😀 Podsjetnik: ubuduće, koliko god mi se dopale bijele cipelice, neću ih kupiti, ne dolazi u obzir, časna pionirska! 😀 Pored toga, kada ih obujem, uvijek u tašni imam i baletanke ili tene, kao ovaj put, jer nisu namjenjene za višesatno hodanje.

Image

Torba nije u pravom smislu, barem ne oblikom jer je često zovu i ceker- torba. 😀 Bijele je boje, ljetna i nosim je samo u tom periodu, lagana za nositi i prostrana, taman za sve potrebne “sitnice”.:)

Image

Topić je od prošle godine i ima tu čudnu, skoro svima omraženu boju, ali se meni dopao. 🙂 Oblikuje lijepo struk i grudi, sve to fino dođe do izražaja kod nas sitnih ljudi 🙂 i prosto obožavam ovakav oblik. Boja je ona prava neon pink, pivlači dosta pažnje, “too much”, kako bi rekli, ali meni nema problema ako se kombinuje sa jednostavnim komadima odjeće.

Image

Image

Kosa je potpuno lagano uvijena pomoću figara i naknadno počešljana, da dobije taj casual, nedjeljni izgled. Od detalja, tu su samo naočale i lančić. Naočale imaju meni omiljeni oblik, nosim ih stalno, nekada za zaštitu od sunca, a nekada kao modni detalj. 🙂 Lančić mi je izradila prijateljica, nešto što skoro svi nosimo i volimo, možda i pretjerano u posljednje vrijeme. 🙂 Pored toga, imam i vodu u torbi, nekako je primjetna na fotografijama pa sam morala je napomenuti (ovdje se radi o H2O vodi, a inače volim i Janu :D).

Image

Što se tiče šminke, malo je pretjerana za nedjelju, ali sam se poželjela našminkati, priznajem. 🙂 U posljednje vrijeme se šminkam samo ujutru, kada nemam vremena i to prilično jednostavno. :/ Znači, na licu imam laganu mješavinu kreme i pudera, pregib osjenčen sjenom i crveni karmin na usnama. Jednostavno i učinkovito.

Image

Što se tiče Dana ljepote, on je održan u hotelu Evropa, u organizaciji Ema Art Cosmetic & Beauty Centar, Ema Art Health Centar, Salon ljepote ABC Cosmetic, Beauty studio EGE i Nail Art Elena. Da, svi su bili pozvani i imali mogućnost popusta na neke divne kozmetičke brendove (MAC, Kryolan, Macadamia i sl.), te besplatno šminkanje i masažu, no organizacija mi se nije previše dopala. Po mome mišljenu, svaki je studio trebao imati besplatne tretmane jer je to najbolja reklama. Ako kvalitetno isfenirate kosu i imate svoj salon, ljudi će vam se vraćati i širiti dobar glas. To se zove reklama i trebala bi biti svakome glavni cilj. Na ovome događaju samo dva salona su ovo uradila. Naravno, tu je bilo i nagada (čak sam i ja dobila besplatan antistres tretman lica laserom, pa uskoro budu utisci :)), a i te nagrade su dobile neke radnice u salonima, što nigdje do sada nisam vidjela i to mi se nije dopalo. Svakako ću pohvaliti ljubazno osoblje svih salona, neki su čak i sami prilazili i nudili savjete ili usluge. 🙂

Image

Toliko, nadam se da nisam bila suviše stroga, ovo su bile neke kritike sa moga gledišta. Ideja je bila jako dobra, organizacija baš i ne i žao mi je što kod nas nema više ovakvih događanja jer oni mogu biti najbolja reklama. 🙂

Za kraj, još nekoliko fotografija, a do sljedećeg posta- čitamo se. 🙂 ❤

Image

Image

Image

 

 

 

