New In + mini recenzije

Nakupilo se ovih dana nekih stvarčica dekorativne i preparativne kozmetike, pa sam riješila da vam ih prikažem i pritom uradim mini recenziju, moj prvi i drugi utisak, a kasnije će doći na red i prave, opširne recenzije. 🙂

Image

Becutan, sapun za lice

Okej, znam da ne postoji osoba na ovim prostorima koja nije koristila nešto od ovoga brenda i to sasvim dovoljno govori koliko su kvalitetni. No, ovo je prvi put da sam uzela njihov sapun i opet- imam samo riječi hvale. 🙂 Jeftin je, njeguje jako dobro i isto tako skida i ostatke šminke, prekrasno miriše i dajem mu čistu peticu. 🙂 Meni je najdraži ujutru, kada se umijem sa njim, nekako me u potpunosti razbudi. Inače, volim sve njihove proizvode, prekrasno mirišu i njeguju, jedino je krema previše masna za moju masno (mještovitu kožu. 🙂

Image

Image

Još jedan plus jer su njihovi proizvodi namjenjeni dječijoj koži, tako da su i sastojci sasvim nježni i dobri čak i za moju osjetljivu kožu.

Image

Afrodita, šampon za osjetljivu kosu, kamilica i lipa

Volim Afroditu i njihove proizvode na prirodnoj bazi. ❤ U posljednje vrijeme muku mučim sa lomljivom kosom, tako da sam, na nagovor prijateljice, krenula u potragu za Afroditinim šamponom od koprive. U šopingu sa mamom, naišla sam ipak na ovaj, od kamilice i lipe i uzele smo ga. Jedan litar šampona košta oko 4 KM, što je zaista pohvalno, posebno ako je dosta žena u jednoj kući, kao kod nas. 🙂

Image

Dopada mi se čak i miris ovoga šampona, neprimjetan je, kao i sama kamilica, samo ja volim šampone koji stvaraju dosta pjene, što ovdje nije slučaj. Što se tiče učinka, mojoj mami i seki se strašno dopao, a one imaju gustu i normalnu kosu. Meni je okej, ali ne toliko da mu dam peticu, solidno radi posao. Tu dodajte da ja imam suhu, gustu i farbanu kosu i bit će vam jasno sve. Sada se bacam u potragu za šamponom od koprive. 🙂

Image

ImageImage

Balea, balzam za tuširanje sa aleo verom

Bit ću kratka: volim Baleu, posebno njihove mazalice za tijelo, ali mi se ovaj balzam nije dopao! Ne stvara nikakvu pjesnu na tijelu, nema mirisa i ne osjetim nikakvo djelovanje. :/

Image

Krema od nevena

Neven je jako poznat kod naših nana, baka, kako god želite kao prirodni lijek, a moja mama ga tačno obožava! 🙂 Nama, kod kuće, najviše pomaže da koža omekša, hidratizuje je i pomaže kod ožiljaka. Mama ju je zgrabila brzinom munje kad ju je vidjela. 🙂

Image

Image

Ja ju koristim navečer prije spavanja i često ujutru prije šminkanja. Začudo, odgovara mi, ne masti lice, ne izgledam kao jelka nakon nanašenja pudera ili korektora i osjetim da hidratizuje mi lice. Jedan savjet: pri kupovini, tražite što manje prerađenu nevenovu mast, znači, što manje sastojaka, to bolje! 🙂

Image

Rimmel, Extra Super Lash, maskara za oči

Ova me maskara prvenstveno podsjeća na srednju školu jer je svaka cura u razredu imala Rimmelovu maskaru, onu u roza pakovanju, uključujući i mene. 🙂 Sada je ovo nova formula, mada je meni ista: ne radi baš na gustini trepavica, već na njihovom izduživanju i radzvajanju i meni je, kao takva, savršena! ❤ Nemam sada nijednu sliku sa njom na trepavicama, no, bude neka recenzija ili usporedba uskoro.

Image

Miss sporty So clear, korektor za lice

Prošlog ljeta sam u potpunosti odbacila puder za lice i nosila samo korektor. Moram reći da sam dobila same pohvale za to, iako imam problematično lice. 🙂 Ove godine sam uradila isto i krenula u potragu za idealnim korektorom, iako još nije ni “lj” od ljeta, kod nas. 🙂 Ovo je druga nijansa, ona tamnija i taman je za moje blijedo lice. Ja ga malo otopim sa fenom za kosu (ne, nije smiješno :)) i onda nanesem na lice, jer je strašno tvrd. Lijepo prekriva, postojanost je srednja, traje dva, tri sata prije nego mi se lice krene sjajiti. Ukratko, naravno da ću tražiti malo mekaniji i postojaniji puder, no, ako tražite solidan proizvod uz prekirvanje i nisku cijenu, imate toplu preporuku od mene. 😉

Image

ImageBourjois, sjena za oči, nijansa 04 Noir Precieux

Ova nijansa sjene me i dalje fascinira jer ju je teško odrediti: sivkasto- ljubičasto- plava. Što se mene tiče, prava boja noći. Ima neobično pakovanje, sa dugmićem naprijed koje otvara proizvod. Uz nanošenje ove sjene sa mokrim kistom, pigmentiranost je jako dobra (inače ne), no malo se trusti i ono najgore- skuplja se u pregibu očiju, što me strašno živcira. :/ Ovih dana/ sedmica ću je detaljnije proučiti, pa će ići i njena recenzija. No, ne bih rekla da su kvaliteta i cijena u omjeru.

Image

Image

Image

 

 

