Recenzija: Afrodita i Balea, šamponi

Na početku posta, moram priznati da šampone volim da mijenjam jer imam jako zahtjevnu kosu: farbanu iz tamno smeđe/crne u plavo, sa izazito suhim krajevima i rijetko kada sam zadovoljna učinkom samoga šampona, bez regeneratora. Zadnjih sedmica sam isprobavala dva šampona, koja možda nisu nova za većinu, ali ja sam ih prvi put u životu kupila i koristila, tako da u nastavku slijede recenzije i međusobne uporedbe. 🙂

Image

Afrodita, šampon za suhu i osjetljivu kosu, kamilica i lipa

Ne sjećam se da sam ikada prije koristila šampon od Afrodite, no, nakon nagovora prijateljice i mnogih pohvala na blogovima, rekla sam, zašto ne? 🙂 Moram napomenuti da se radi o prirodnom proizvodu, bez nekih vještačkih dodataka.

Image

Na prvi pogled, ono što mi je najviše odgovaralo, jeste jer za 4 KM dobijete 1 litar proizvoda. Nekome nebitno, ali kada živite u stanu sa još dvije žene koje se vole često kupati, to je itekako bitno. 😀 Pakovanje i nije nešto posabno, namjerno sam slikala na ovaj način da vidite kako izgleda i prilično nefunckionalno kada stavljate šampon na kosu. Šampon nema neki poseban miris, blag je, kao, uostalom, i sama kamilica i lipa.

Image

Trebat će vam malo više šampona da bi napravili finu pjenu, ukoliko je volite. A ja volim. 🙂 Šampon lijepo pere kosu, nema problema sa dugim ispiranjima, ali ako imate problema sa suhom kosom, kao ja, trebat će vam regenerator, kao meni. Zato su moje dvije ukućanke, sa normalnom, gustom kosom, prosto oduševljene ovim proizvodom  i hvale ga na sve strane. 🙂 Ja ću ipak pronaći onaj prvobitni hvaljeni, sa koprivom, i nadati se da će uskoro riješiti i moj problem ispadanja kose. :/

Image

 

Balea, šampon nakon izlaganja UV zrakama, Professional

Image

Cijena ovog proizvoda je negdje oko 4 KM, nisam sigurna jer sam ga našla i jetinijeg na jednom slučajnom sniženju i sasvim slučajno, kupila ga i nisam se pokajala. 🙂 Naravno, moji utisci nisu nakon sunčanja je se tome još nisam posvetila, ali jesu nakon pranja kose sa njim nakon nekoliko sedmica.

Image

Šampon nema neki poseban miris, možda ustvari neki voćni, uglavnom, fino miriši. 🙂 Prilično je rijedak kada se istisne i opet će vam trebati malo više šampona da se fino zapjeni. Lako se nanosi, dobro pere kosu i lagano se ispire i kosa je nakon njega- mekana. Mekana bez regeneratora, maski i slično, ali to neće trajati danima, naravno. Zao se ništa ne može bez ulja, posebno u ovo vrijeme. 🙂

Image

Šampon mi se zaista svidio, koristim ga stalno i nisam mu našla manu, samo nisam sigurna da se može naći u prodaji jer je LE, no, treba potražiti. 🙂

Da ne dužim dalje, oba šampona su mi se dopala, odlično rade svoj posao i nisam imala nikakvih poblema sa njima. Afroditin šampon peporučujem onima sa normalnom, ne suviše zahtjevnom kosom (što moja nije ;)), a Balein svima, posebno ako idete na sunčanje, tipa, na bezene, jezero ili more. Uživajte! 🙂

