Recenzija: Rimmel, Glam Eyes HD

Zelena boja je jedna od onih koje rijetko nosim, kako u odjeći, tako i u šminkanju, ali ju jako volim, posebno boju smaragda. Ta boja je tako smirujuća i elegantna, u isto vrijeme, i svima lijepo pristaje. Danas vam predstavljam set zelenih nijansi u vidu Rimmelovog seta sjena za oči, a recenziju pročitajte u nastavku.

Rimmel je u kolekciji Glam Eyes HD ponudio više paleta, no, meni je ova bila najljepša. Sadrži četiri nijanse i na pozadini su napisane koja je za koje područje oka namjenjena. Pakovanje same palete je obično, standardno na koje smo navikli, no dopalo mi se jer je fino zapakovano, tačnije, tako da ne možete original proizvod otvoriti i isprobati na sebi. Testeri su namjenjeni za to, što mnogi često zaborave. 🙂

Prva nijansa, ona glavna takoreći, je zelena. No, ne boja smaragda, kako je meni barem izgledalo u kutijici, već svijetlo zelena. Druga je fina, žuta nijansa, koja nije ni previše svijetla, ni previše jarka, već se odlično uklapa sa ostalima. Ostale dvije boje su, također, zelene, ali u različitim nijansama. Jedna je ta boja smaragda, koju zaista strašno volim, a druga više podsjeća na neku zeleno- smećkastu nijansu. No, bitno je naglasiti da, kada ih nanesete i izblendate, one sve slično izgledaju i kvalitetnim blendanjem lijepo se preljevaju i čine lijep ombre efekat na očima.
Ovde se radi o sedefastim sjenama za oči, koje se skoro i ne truste. Ja sam ih nanjela mokrim kistom na oči, fino izblendala i nisam imala nikakvih problema. Imaju srednju pigmentiranost. Jako bitna stvar, nije potrebno mnogo blendanja, već se jednostavno, uz malu pomoć kistića, lijepo sastave i čine već pomenuti ombre efekat.
Pošto sam ovih dana lijena za stavljanje tuša, ja sam ove boje kombinirala samo uz dosta maskare. Možete primjetiti na fotografijama da se radi o lijepim, svijetlim nijansama zelene boje, koje se fino stapaju i izgledaju posebno lijepo na smeđim i zelenim očima.