Recenzija: Essence, Glossy lip balm

Na početku ovoga članka, odmah da priznam: „Da, ja sam ovisnica… o sjajevima za usne… i ruževima, podrazumjeva se!“ 🙂 Imam ih zaista puno, skupljam ih kao hrčak, čak i zaboravim na njih i sjetim nakon nekoliko mjeseci ili više. No, od svih kojih sam pobala (a vjerujte, probala sam mnoge :D), moji omiljeni su oni od Essence i uvijek im se vjerno vraćam.

U svojoj ljetnoj kolekciji, Essence je uveo neke male, ali zaista dobre izmjene kod sjajeva za usne i vjerujem da će se svima dopasti ove pobošljane verzije. Ja sam ih uhvatila čak na sniženju, pretpostavljam, iz razloga jer ih je ostalo samo nekoliko i uzela sam nijansu Cherry brownie, u prevodu kolač od višnje. Njamiiiiiii!

 Pakovanje je klasično, u tubici, ali sa jednom promjenom: vrhom ove tubice, koji je promjenjen sa svojim oblikom, što ćete primjetiti i na fotografijama. Sada je mnogo praktičniji i to je prva promjena. Vremenom sam se navikla na ova pakovanja tubica i shvatila sve načine kako da ne istisnem previše sjajila za usne. Ne sviđa mi je jedino jer pakovanje nije baš nikako zaštićeno, tako da svako može da isproba baš taj sjaj za usne koji sam ja uzela. No, zato ja obično uzimam one sa kraja police i dobro provjerim koliko je čvrsto zatvoreno.

„Glossy“ znači isti takav i finish na usnama i da- ja ga OBOŽAVAM. 😀 Imam i neka mat sjajila, ali više volim takve ruževe. Štaviše, volim sjajne i ljepljive formule, tipa, kada poljubite prijateljicu u obraz da ona zakoluta očima zbog ostataka na njenom obrazu. Tako barem zakoluta moja seka. J ^_^ No, kod formule sjaja se desila druga promjena: ona više nije toliko ljepljiva, kao što smo navikli, već mnogooo manje, što je sigurno plus curama koje to ne vole. Pored toga, sjaj nije ni gust kao u prethodnim kolekcijama.

Sam miris je divan, osvježavajući i mene podsjeća na voće i ljeto, baš kako smo i navikli od Essence. U tubici i na ruci, izgleda kao roza boja, no, na usnama je providno, tek malo nijansa ide na rozu. Naravno, sve zavisi od prirodne boje vaših usana. Kod mene su jako pigmentirane, tako da i boja sjaja vuče na nju.

Za 8 ml ovog divnog proizvoda platit ćete oko 4 KM, na sniženjima i duplo manje i to je razlog jer su Essence sjajila meni jedna od najdražih: imaju odličan omjer kvalitete i cijene. Moja jedina zamjerka ide nezaštićenosti proizvoda, i iskreno se nadam, da će na tome poraditi u budućnosti.

