A la Marilyn Monroe!

Marilyn Monroe je za mene diva za sva vremena i tu nema mnogo da se priča. Pored njenog izgleda i jednostavnog, prirodnog seksipila, ono što kod nje mi se uvijek sviđalo jeste način šminkanja. Na prvi pogled je jako jednostavan, no, tu je mnogo šminke, konturiranja i prepravljanja. Internet je preplavljen tutorialima kako da postignete upravo takav izgled, ali ovo nije jedan takav članak. Moj cilj je pojednostaviti koliko je moguće njen način šminkanja, za nas, obične smrtnice, pa krenimo. 🙂

10438653_771822582851970_982558448_nNakon nanošenja podloge na oči, uzela sam tamno sivu sjenu (možete koristiti i mekanu olovku za oči u crnoj boji) i sa njom osjenčila pegib i dobro izblendala. Puder u prahu sam nanjela na kapak, te izvukla liniju tušem, što jednostavniju. Kod  Marilyn  izgleda kao da oči nisu previše istaknute, no, tu ima dosta šminke: od sjena pa do vještačkih trepavica. Ja sam koristila samo maskaru za oči na gornjim i donjim trepavicama, tako da je bitno pronaći onu koja fino razdvaja trepavice.

2Moram vas zamoliti da ne obraćate mnogo pažnju na moje obrve (ili barem pokušajte :)) jer muku mučim sa njima godinama, bojala sam ih, previše čupala, svašta nešto i trenutno sam u fazi puštanja istih, tako da njih nisam ni dirala.

3

4Ovakvim načinom šminkanja dobit ćete jednostavan i efektan izgled očiju: izgledat će kao da niste nimalo vremena utrošili na nanošenje i blendanje, a oči će se opet isticati. Dalje idemo na naošenje bronzera i rumenila. Kao što sam rekla, cilj je što jednostavnije, tako da sam nanjela samo malo bronzera i rumenila u rozoj boji. Sada je red na usne, a prvo ih moramo dobro pripremiti da bi izdržale jelo, piće i razgovore.

5Ja sam na usne stavila malo korektora i pudera u prahu, te olovkom za usne iscrtala samo rubove usana. Marilyn  je poznata po svojim crvenim usnama, a zavisno od fotografija i mjesta, negdje ima žarko crvene usne, a negdje u bordo nijansi. Ja sam se odlučila za svoj omiljeni ruž: Rimmel, koji je na slikama ispao malo svijetliji nego uživo(zbog lošeg osvetljenja). No, vjerujem da su mnoge cure upoznate sa ovim ružem i znaju o kakvoj kvaliteti i boji se radi. Možete dodati i malo providnoga sjaja na sredinu usana, za punoću.

6Kosu nisam uvijala u njenom stilu, mada ću vam priložiti fotografiju kada je moja frizura bila slična. Bitno je uviti kosu figarom, sačekati nekoliko sati ili još bolje- dan i počešljati je sa okruglom četkom, ali u stranu, da bi napravili razdjeljak kao kod nje. Mnogo truda, od toga se sastoje te divne, retro frizure… Ja sam je samo uvila sa figarom da se formiraju lagane kovče i počešljala.

7

8Žao mi je što osvjetljenje nije bilo malo bolje, ali ovih dana nas sunce u Sarajevu baš i ne služi, tako da sam na kraju slikama dodala i taj retro efekat. U svakom slučaju, nadam se da vam se dopada ovaj pojednostavljeni tutorial i da će vam koristiti u budućim spremanjima za izlaske.

9

10

11

12

13

Proizvodi koje sam koristila:
Revlon ColorStay, tekući puder
Rimmel Stay Mate, puder u kamenu
Revelique Volcano, sjena za oči
Rimmel Extra super lash, maskara
LOreal Paris Super Liner Blackbuster Intense, tuš za oči
Flormar, rumenilo i bronzer
Essence Femme fatale, olovka za usne
Rimmel Finish Mate, KM, ruž za usne

