Tutorial: Morski nokti <3

More je moja prva asocijacija na ljeto, iako se čini da nas je ovo ljeto zaobišlo i to u širokom luku. No, nada se ne gubi, ostalo je još dosta do kraja ljeta, a do tada uživajmo barem u pomisli na more, valove, sitni pijesak na plaži, voćne sokove… a boja koja najviše opisuje sve to jeste- plava. Plava ne asocira samo na morske valove, već i odmor, relaksaciju, opuštanje, a ja sam ovoga puta spojila sve to na svojim noktima. 🙂

10

Koristila sam tri laka za nokte, a to su:

Maybelline, Colorama, nijansa 58

Farmasi, nijansa 031

Rapsodi, nijansa nepoznata 🙂

Za početak, nanjela sam prekrasnu, bisernobijelu nijansu Colorama preko cijeloga nokta. Cilj je postići gradaciju, postepeno prelaziti, u ovome slučaju, iz najtamnije u najsvijetliju nijansu. Zato nanosimo onu najsvijetliju prvu, preko cijeloga nokta. Kolekcija Colorama ima zaista divnih boja, kao što je ova, te se većinom brzo suše.

2

3

Zatim nanosimo nijansu Farmasi laka, koja je prava baby plava boja. Naravno, nijansa možda jeste nježna plava, ali nakon nanošenja završnoga sloja, ona će se pretvoriti u dosta tamniju plavu, no, to ćete i sami vidjeti.

4

Nakon što se dobro osuši i ovaj sloj laka, krećemo na onaj završni: Rapsodi lak. Nisam sigurna odakle potiče ovaj brend, no, moram priznati da su mi njihovi lakovi slični kao oni od Gabrini: jako dobre nijanse i itekako dosputne cijenama. Ova nijansa me, iz nekoga čudnog razloga, podsjeća na sirene. 🙂 Na prvi pogled, svidjela i sestri i meni i ja sam se vratila da ju kupim  koji dan poslije. Sadrži jako sitne šljokice, rijetke, tako da su potebna dva sloja da dobijete pravu boju. Tek tada možete uživati u pravom savršenstvu. 🙂

5

6

Ovaj sloj ne stavljate preko cijeloga nokta, barem ja nisam, upravo da bi dobili onu gradaciju sa početka članka. Vaši nokti trebaju izgledati kao da idu od najtamnije (plave) do najsvijetlije boje (bisernobijele). 🙂 Preko možete staviti još jedan zaštitni sloj bezbojnoga laka i to bi bilo sve. 🙂 Uživajte u mirnoći koju proizvode ove nijanse. ❤

7

8

9

10

11

1

 

