Let's play!

Pošto nas ovoga ljeto nije počastilo visokim temepraturama i sunčevim zrakama, red je da svako od nas se zabavi i dočara sebi ljeto. U duhu ovoga, ja sam se odlučila poigrati sa ledom, bojama za poslastice i raznim sokovima, a kako je sve to ispalo, pogledajte u nastavku članka. 🙂

HPIM7158

U principu, sve što vam je potrebno sigurno imate u kući. Posudu za oblikovanje leda (sigurna sam da je ona obavezna u svakome domu u ljetno vrijeme), boje koje koristite za bojenje aznih poslastica (i da su obavezno jestive :)), te evenutalno razne čaše, slamkice, sokovi… Pa krenimo! 🙂

HPIM7161 HPIM7169

Vrlo jednostavno: uzimate boje i sipate ih u praznu posudu za oblikovanje leda. Ja sam koristila četiri jestive boje Dr. Oetker, koje moja mama često koristi u kolačima i tortama: plavu, žutu, zelenu i crvenu. Koliko će pigmenitarno ispasti, zavisi od boje (recimo, žuta će jako teško ispasti jarka) i koliko vi ih stavite količinski. Meni je najbolje ispala tamno plava boja, no, vidjet ćete i sami. Na vama je da stavite vodu u posude i ostavite nekoliko sati u zamrivaču, dok se led ne oblikuje,

HPIM7174Ja sam kašikicom pomiješala pojedine boje i izješala ih (sjetite se časova iz likovnog :)).

HPIM7178Boje se nakon nekoliko sati fino posluže i daju boju običnom ledu. Ovakav led možete koristiti kako želite: za ukras pićima kada vam dođe društvo, kada vam je dosadno i želite razbiti svakodnevnicu… Evo kako sam ja iskoristila:

HPIM7182Običnu vodu sam nasula u čašice i tako je obojila i ohladila, u isto vrijeme. 🙂

HELLOMOTOSok od jabuke sam ukasila sa ledom u boji i ohladila ga, te je on i promjenio boju, ali ne i ukus. 😉

moto_0133I na kraju dana sam uživala uz svoj, obični koktelčić: malo voćnog soka, leda u boji, lijepa čaša i sve bude ljepše. 🙂 Naravno, ako želite ukrasiti običnu vodu, sa česme ili flašianu, probajte dodati posebne ukuse, provjereno radi. 🙂

HPIM7160moto_0111Za kraj, igrajte se sa različitim okusima i bojama… i uživajte! 🙂 HPIM7186

