Crop top & modne kombinacije

Kratki topići su nam se ovo ljeto uvukli pod kožu, brzo i nenadano, kako dizajnerima, modnim znalcima, tako i nama, običnim smrtnicima. 🙂 Zato ja neću dužiti, već sam kreirala svoja omiljena tri looka, uz pomoć dobro poznatog programa Polyvore. Krenimo. 🙂

pokit_8e8a773dbf9524b9c37c127d50ec4d26Prvi topić ili, izvorno rečeno, crop top, je u tirkiznoj boji. I sama ju volim, mada mislim da imam samo dva odjevna predmeta u ovoj boji i to ljetna. 🙂 Upravo tako, ovo je prava ljetna, itekako primjetna boja, zato sam je i odabrala u prvom outfitu. Pored toga, ovaj top ima i divne detalje oko gornjeg šava, u obliku cvjetića, što ga čini romantičnim. Vjerovatno ćete pomisliti kako se dvije kombinacije odnose na dvije prilike: dnevne i noćne, ali to nije slučaj. I sama se ne oblačim po tome šablonu, već često nosim visoke potpetice i preko dana. Mislim da je najbitnije znati koji je vaš stil, kako se osjećate i, naravno, o kakvoj se prilici radi! Za one casual, opuštene varijante, neka budu rimljanke i sunčane naočale, sa nekim ljetnim detaljem, a za one kada želite izgledati stvarno elegantno, neka u igri budu ljetne sandale u tirkiznoj nijansi. Igrajte se i sa bojama nakita, možete ga kombinirati i sa detaljima, poput već spomenutih žutih cvjetića ili dugmića na pantolanama.

pokit_3416a75f4cea9109507cacd8e2f2aefc

Ovo ljeto je za mene u znaku 50  nijansi sive boje… mislim, roze boje. 🙂 Šalu na stranu, u svijetlim nijansama roze, izgledat ćete mršavije, elegantnije i romantičnije, a u onim jarkim obavezno primjećeni. Na vama je da odaberete! 🙂 Drugi outfit sam zamislila kao jedan dobar kontrast: romantični, kratki, rozi topić u kombinaciji sa dugom, crnom suknjom. Ako imate hrabrosti, probajte suknju dužine ispod koljena nositi sa tenama- vidjela sam ovo na nekoliko djevojaka i izgleda jako odvažno i sexy, barem meni. 🙂 Nekako su mi uz ovo najbolje pasale obične, bijele tene, a ukoliko više volite potpetice, odabrala sam oblik svima nama poznat zadnjih godinu dana, uz izuzetno tanku štiklu. Malo bronzera, nude nijansi na očima i usnama i izgledat ćete kao stvoreni za ljetneih, večerenjih šetnji. 🙂

pokit_d0cffa36e832b65fe145a6e9360bda83

Zadnja kombinacije je i ona najseksipilnija, uz klasične nijanse crne, bijele i crvene, svaka na svome mjestu. Topić ovakve vrste, kožni, je često viđen na slavnim osobama i mislim da ne morate biti slavni da biste ga nosili, samo hrabri. 😉 Uz njega možete kombinirati apsolutno sve, ali se meni najviše dopao uz razne vrste i dužine suknji. Vi odaberite pravu za vas, kombinirajte ju uz visoke štikle, posebno ovakve Louboutinke i ne možete ostati neprimjećeni. Od make upa, za mene je obavezan crveni, klasični ruž, dosta tuša i velike, nestvarno velike tepavice. 🙂

Na kraju, ne zaboravite da je najbitnije da se dobro zabavite i igrate sa modnim trenovima! 🙂

