New In + Mini recenzije

Nekako se nakupilo dosta stvarčica prethodnih dana, kako dekorativnih, tako i preparativnih i čak nisu mogle stati sve u ovaj kolaž. Neću previše dužiti, bit će o svemu koja riječ (ili više, poznajući mene :)), u stilu mini recenzija, a neki proizvodi vas očekuju uskoro sa pravim, opširnim recenzijama.

collagePočet ću sa dekorativnom kozmetikom, a prvo predstavljam puder Deline. Iskreno, dok ga, sasvim slučajno, nisam vidjela na policama trgovina, a očajnički mi je trebao, nisam niti znala o kojoj kozmetičkoj firmi se radi. Samo su dvije nijanse bile u opciji, a ja sam uzela onu svijetliju, umjesto tamnije (Florida, mogu misliti kako bih sa njom izgledala :)) i trkom krenula kući da ga isprobam i istražim nešto više. Deline je, ustvari, slovenačka kozmetička kuća i odmah imaju plus kod mene, komšije smo. 🙂 Puder je strašno lagan, nešto poput BB kreme, lagano prekriva crvenilo, malo teže akne, te ga ne preporučujem onima sa masnom i mješovitom  kožom. Kako i ja spadam u mještovitu kožu, moram priznati da se sjajim kao novogodišnja jelka sa njim, ali mi je svejedno super za ljeta, prekriva dovoljno da se ne osjećam kao da imam masku, izgleda kao da uopšte nemam puder na licu i ne oksidira. Za jače i duže trajanje, trebat će vam korektor i puder u prahu/ kamenu.

HPIM7315Ovo je bila ipak opširnija recenzija, no, neće se ponoviti. 🙂 Dalje idemo na korektor- Balea. On sasvim solidno radi svoj posao, možete ga koristiti i samostalno (ipak je ljeto ;)), samo se neće baš cijeli dan zadržati na licu, ali to i ne očekujem, s obzirom na cijenu.

HPIM7325Evo nečega što ja sebi ne bih kupila- bronzer. OBOŽAVAM ga vidjeti na drugim curama, koje znaju ga nanjeti lijepo, i to posebno ljeti, daje wauu utisak, ali ne na sebi. Smotana sam za nanošenje i imam osjećaj kao da izgleda previše na mome blijedome tenu.Ovaj je Alverde i u prahu.  Inače, moja seka ga koristi (ja ponekad, u vidu sjene za oči) i obje smo prezadovoljne i efektom i kvalitetom.

HPIM7328Lakovi za nokte…. ^_^! Ovaj put su nabavljena samo tri: Colorama, Eveline 8 in 1 i Golden Rose.

ovuGolden Rose je u crnoj boji i mat. Divan je, kvalitetan i napokon i kod nas dostupan. 🙂

HPIM7321Drugi je Eveline 8 in 1 i mislim da svaka djevojka, koja je imala problema sa noktima i vodi računa o njima, je čula za ovaj lak, koristila ga. Ja, također, imam same pohvale za njega. 😉 Nanosim ga prije svakoga laka, kao podlogu, posebno jer u posljednje vrijeme mi se lome često nokti, i čak i ne sumnjam u njegovu učinkovitost. Tople preporuke. 😉

HPIM7320Maybelline ima divnu kolekciju- Colorama i ovaj lakić je samo dio toga. Neću ništa govoriti jer recenzija ide uskoro, samo da boja nije neon ili žarko žuta, već više kao prljavo žuta, mene najviše podsjeća na ljetni zalazak sunca. ^_^

HPIM7331Essence maskara za oči (Get big lashes) i tuš za oči u obliku flomatera, iz kolekcije I ❤ punk. Maskara je odlična, kako i očekujem od Essence, ali tuš i ne. Dobar je samo za oblikovanje, pigmentiranost je nula poena. :/

HPIM7330A sada prelazimo na preparativnu kozmetiku. 🙂

Prva je L'Oreal krema, tačnije dio trojca iz kolekcije L'Oreal Paris Revitalift Laser Renew. Ovo je dnevna krema, o kojoj ću nekad poslije reći nešto više, ali za sada moram naglastiti da ima predivno, luksuzno pakovanje (ipak se radi o L'Orealu ;)), divno miriše i odgovara čak i mojoj osjetljivoj i mještovitoj koži.

HPIM7431 HPIM7432Nešto za kožu, pranje i mazanje, te kosu. 🙂 Izvinjavam se zbog slike unaprijed, baterija aparata je bila pri kraju, dala je sve od sebe. :/ 🙂 Afroditu zaista volim, posebno njihove šampone, a ovdje se radi o onom od kamilice sa bitionom i dajem mu čistu peticu, odličan je i za suhu i farbanu kosu, poput moje. Felce Azzura Classic, tušilica, kako ja kažem i prosto obožavam miris ove tušilice. 🙂 Miriše na more, sol, a mene posebno podsjeća na neki dobar muški miris, ne znam je li samo do mene, no, obavezno probajte, a bit će i recenzija. Sada imaju posebnu ponudu: na standardnih 500 ml dobijete još 250 ml, znači, 750 ml- za istu cijenu. 😉 O Becutanu se nema šta puno pričati, dovoljno je reći da je ovo mazalica za bebe, znate onda koliko je nježan i divno miriši. 🙂 Meni čak ublažuje alergije nakon depiliranja, i super mi je za moju isto super- osjetljivu kožu. 🙂

HPIM7435Dva nova dezodoransa: Adidas, Fun sensation i Rexona, Cotton. Adidasov mi je svježiji, kao voćni miris, a Rexonin više osvježavajući i imam osjećaj da duže traje. Sve u svemu, dajem peticu za oba dezodoransa, imaju divne mirise, koji su idealni za ljeto, kvalitetni su i jako dobro obavljaju svoj posao.

HPIM7433I na kraju, nezaobilazni- aceton. Solvente je aceton koji seka i ja uvijek uzimamo, bez iznimke, ali eto… iznimka je ovoga puta učinjena. 🙂 Radi se o Ebelin acetonu, koji nema nimalo napadan miris, štaviše, ugodan je, fino radi svoj posao, ali nije dovoljno jak za pojedine lakove. No, promjena uvijek dobro dođe, posebno zbog mirisa. 🙂

HPIM7434

