Recenzija: HEMA lak za nokte

Prije nekoliko dana sam dobila slatki paketić od moje drage rodice iz Holandije. Tu je bio obećani sprej za tijelo, Love spell od Victoria's Seceret ❤, o kojem uskoro pišem, a pored toga, i lak za nokte, kozmetičke kuće HEMA, koji me posebno dojmio. 🙂 Ako volite barbie nijanse, čitajte dalje. 🙂

HPIM7447HEMA je kometička kuća iz Holandije, čije proizvode ne možete pronaći kod nas, ali se mogu naručiti preko interneta. Između ostaloga, nude i lakove za nokte, a do mene je došla ova krasna, barbie nijansa, kao stvorena po mome ukusu. 🙂 Nijansa je, inače, broj 21.

HPIM7455 HPIM7456

Pakovanje je klasično i ovo koje sam ja dobila, jeste mini, što mi se uklapa nekako uz ovakvu nijansu. 🙂 Naravno, mogu se pronaći i ona u standardnoj veličini, jako raširena među evropskim blogericama (googlajte, slobodno! :)), ali mislim da je ovo super način da isprobate neki proizvod i, ako vam se dopadne, kupite i u pravoj veličini, a ako ne- nema veze jer ste isprobali proizvod, nije vam se dopao i plus ste uštedili. 😉

HPIM7454HPIM7467

Boja je prava “barbie”, nije nježna roza, ali ni jarka, poput boje fuksije. Između je i time je savršena. 🙂 Kistić je jako dobar, kao i sama tekstura laka za nokte: ja sam sa jednim nanošenjem prekrila čak tri nokta! Uz pomoć dva sloja dobit ćete pravu boju, koju i vidite na mojim noktima. Ukoliko volite sjaj na noktima, preporučujem zaštitni sloj bezbojnoga laka preko jer ovaj to nema. Ne daje ni mat efekat, ali ni onaj sjaj na koji smo navikli kod većine lakova.

HPIM7473 HPIM7476

S obzirom da mi je lak trajao nekoliko dana, čak i uz svakodnevno pranje posuđa i sličnih kućanskih poslova, smatram da je ovaj lak pravi ulov. Ukoliko naručujete preko interneta, super je prilika uzeti više mini pakovanja, pregledati recenzije beauty blogerica, te uštediti malo novca i pronaći pravi proizvod. 🙂 Sada vas ostavljam da uživate u preostalim fotografijama i imate tople preporuke za ovaj divni proizvod. 🙂

HPIM7478 HPIM7481  HPIM7487 HPIM7476

