Victoria's Secret: Love Spell (recenzija)

Victoria's Secret već godinama ima svoju uigranu tajnu za sve milijune žene, ali, vjerujem, i muškarce. 🙂 Osim divnih revija i kolekcija donjega rublja, ovaj brend nudi i razne vrste mirisa, sprejeva, tušalica… a ja sam imala zadovoljstvo probati njihovu “Love Spell” ili, u prevodu, ljubavnu čaroliju. Recenziju čitajte u nastavku! 🙂

HPIM7527

Love Spell je, ustvari, body mint. Pitate se, o čemu se radi? Nemojte misliti da je to parfem, ne. Bitno je znati razliku parfema i body mista, da biste znali ša očekivati kada kupujete. Na primjer, body mist sadrži dosta više vode u sobi, što znači da nije toliko intezivan i ne ostaje dugo na koži kao parfem. Jeftiniji su, ljepše osvježavaju kožu i idealni su za ljetne periode, posebno na i poslije plaže. 🙂

HPIM7511

Kada smo to raščistili, idemo dalje, a to je samo pakovanje. 🙂 Mene je najviše podsjetilo na ove moje kućne ljubičice, kao što primjtetite na fotografijama. 🙂 Boca je prozirne boje, ali je unutrašnjost ukrašena divnim cvjetovima, za koje pretpostavljam da su trešnjini cvjetovi, od čijih se nota sprej i sastoji. Jedino zamjerim na čepu, koji nije dovoljno zaštitio ovo pakovanje, jer, svako može skoniti taj poklopac i mirisati se. Ovo stalno napominjem, ali, svaki dan mi se iznova dešava da, kao danas, gledam žene i djevojke, kako uzimaju čak dezodoranse i mirišu se, kao da su testeri. A nisu!

HPIM7512

A sada, ono najbitnije- miris. Ovaj body mist se sastoji, u glavnim notama, od trešnje (tačnije, cvijeta trešnje) i breskve. Pored toga, od sastojaka su količinski prisutni i kamilica i aleo vera, što je zaista pohvalno. Kao sastojci, naveden je i alkohol (u skoro svakom body mintu se on nalazi), kantarionovo ulje, esencija cvijeća… No, ono što ja mogu reći jeste da je ovo pravi, cvjetni miris, koji je skoro nemoguće da vam se ne dopadne. Lagan je, prozračan, podsjeća na cvijeće, sunce, travu, uživanje i prosto tjera da budete veseli, pjevušite i flertujete. 🙂 Mene najviše podsjeća zaista na trešnju, mislim da se ona najviše i osjeti i super mi je jer zaista volim cvjetne note. Kada mi treba malo pozitivnog raspoloženja, čak iako sam kući, namirišem sebe i kuću sa ovim mistom i odmah se drugačije osjećam. 🙂

HPIM7515 HPIM7523

Kao što sam rekla, parametri trajnosti i jačine, kod parfema i body mista nisu isti. Na odjeći zna Love Spell trajati i nekoliko dana, a na tijelu se osjeti oko dva, tri sata, što je sasvim zadovoljavajuće za ovakvu vrstu spreja. Pošto je ovo veliko pakovanje, ja sam ga malo prelila u manju bočicu i nosim ga svuda sa sobom. 🙂 Mislim da je posebno lijep za plaže i sunčane dane na moru, a posebno u sumrak. 🙂

HPIM7516

Kao što se može primjetiti iz recenzije, mene je ovaj body mist oduševio, ali ne samo mene, već i moje ukućane. Seka, mama i ja se redovno špricamo sa njim, vidite i sami da se dosta potrošio. 🙂 Prekrasno miriše, fino traje, osjvežava divno u ovo dane, kao da imate mirisni oblak iznad sebe, možete ga prenjeti u bočice i solidno traje na koži. U korist svemu ovome idu i fotografije- vidite kako su biljke i sunce divno surađivali, nije bila potrebna nikakva prerada u programima, ovo je bila prava kombinacija za čaroliju. 🙂

HPIM7532

Za 250 ml platit ćete oko 15 eura, odnosno, 30 KM i morat ćete naručiti preko interneta, jer kod nas ovi prizvodi nisu dostupni, nažalost. :/ Toliko od mene ovoga puta, čitamo se! ❤ 🙂

HPIM7531 HPIM7528 HPIM7523 HPIM7517 HPIM7514

