Jesenski look (makeup & nails)

Zvanično, ljeto je pri kraju, jesen nam je pred vratima… ali, septembar je već stigao i za mene je jesen već tu, ona rana. 🙂 Volim jesen, ne samo da mi je tada i rođendan, već žudim pomalo i za slojevitom odjećom, jačom šminkom, romantičnom kišom, šetanju na Vilsonovom šetalištu i toplom kestenjU! ❤  U skladu sa tim, danas predstavljam jedan svoj jesenski look, a više o trendovima u odjeći i šminki, očekujte u jednom od sljedećih članaka. 🙂

HPIM7726

Da, bordo i boja trule višnje ponovo vladaju pistama, kako u šminkanju, tako i u odjeći i taj sam trend već prigrlila, jer su mi te boje idealna za jesen. 🙂 Podsjećaju na ono divno, otpalo lišće, koje volim da gurkam u čizmicama. 🙂 Vidjet ćete dva looka, mislim da su oba jako jednostavna, a ja ću početi od onoga prvoga. Na očima imam malo bronzera (da, samo jednu boju stavljam na kapke ;)), kao i na obrazima. Bronzer je od Alverde, u prahu je (, i jako se lijepo uklapa i u jesenski izgled, jer nije suviše jak. Klik za mini recenziju.

HPIM7722

Preko bronzera, nanjela sam tuš i dva sloja maskare, oboje je od L'Oreala i recenzirala sam ih ovdje.

Na usne sam pvo nanjela Labello, od maline (uskoro izlazi od kokosa, jedva čekam :)), zatim tečni puder (Rimmel, Stay Matte, odličan je- recenzija ovdje.), te sam kistićem nanjela Avonov karmin. Kada nanosim kistićem namjenjenim upravo za ruž, nije mi potrebna ni olovka, čak mi je mnogo preciznije ovako. Ruž je, inače, boje trule višnje (stara kolekcija, tako da nema potrebe za navođenjem nijanse), ali na mojim usnama izgleda više kao tamno crvena do bordo boja.

HPIM7706 HPIM7720 HPIM7727

Na licu imam još već spomenuti Rimmelov puder, koji je sasvim dovoljan da traje cijeli dan i pokriva sve što treba na mome licu. Kosu sam pustila da se prirodno uvije, nisam je odavno ni fenirala ni peglala, i ovako izgleda u tim prilikama. 🙂 Na noktima imam L'Orealov lak u nijansi Laetitia, a njegova recenzija, plus još tri nijanse iz iste kolekcije, ide u sljedećem članku, samo ako nas vrijeme posluži. 🙂

HPIM7657

HPIM7721 HPIM7723 HPIM7724 HPIM7725

Drugi moj prijedlog za jesen jeste jakoo sličan, razlika je u očima, obrazima i noktima i više je prilagođem noćnom izlasku. 🙂

HPIM7625

Na obrazima imam malo bronzera i rumenila u koraljnoj nijansi. Na oči ne stavljamo bronzer, već uz pomoć crne sjene i crne olovke obrubljujemo oči. Na pregib stavljamo sjenu (vi radije izaberite onu mat, mnogoo je bolja opcija) i ispod oka stavljamo crnu olovku i blendamo. Tuš i maskara su obavezni.

HPIM7620

Na kraju, vaše oči bi trebale ovako izgledati, a vaš cjelokupan izgleda ovako:

HPIM7623

Na nekim fotografijama izgledam previše blijedo i isprano, a razlog tome je blic. Razlog blicu je loše vrijeme koje nas prati ove sedmice i ne prestaje, tako da ne zamjerite na tome. 🙂 Na slici dole vidjet ćete čak i moj luster, sve je to rezultat slikanja u sobi, tražeći što bolje osvjetljenje. 🙂

HPIM7626

 

I luster bi da se slika. :)

I luster bi da se slika. 🙂

U ovome looku, lak je od L'Oreala, takođe, samo drugačija nijansa: Blake. Kao što sam rekla, recenzija ide uskoro i ovo mi je postao jedan od omiljenih lakova, nijansa je prava boja trule višnje. ❤

HPIM7613  I to su bila moja dva prijedloga za ovo tmurno (ne) vrijeme (bit će ih još, u skladu sa trendovima), a ja vjerujem da ćemo imati još toplih dana, pa i pravu jesen, nakon toga, toplu, ugodnu i sa svim raznim bojama, kako svi volimo. 🙂 ❤

 

