L'Oreal lakovi, recenzija (Blake, Julianne, Freida & Laetitia)

Svi znamo za da kometička kuća L'Oreal ima svoje muze, a također i nekoliko kolekcija, potpisanih od tih istih, slavnih ljepotica. Ja sam ugrabila četiri nijanse lakova potpisanih od Blake Lively, Julianne Moore, Freide Pinto i Laetitie Casta, a moje mišljenje o njima, kao i fotografije, pogledajte u nastavku. 🙂

20

Ja sam odlučila krenuti od one najsvjetlije, a to bi bila Julianne. Na prvi pogled, učinilo mi se da mi se nijansa neće nikako dopasti. U bočici (koja je meni klasična, jedina novost mi je potpis na prednjoj strani), se činila kao narandžasta, sa dosta shimera i pomislila sam da ću je nositi samo za fotografisanje. Ali, prevarila sam se! 🙂

4

Kada nanesete ovu nijansu, na noktima ćete primjetiti drugu boju- crvenu, sa malim primjesama ka narandžastoj. Crvena kao prava crvena, koja prosto vrišti da bude primjećena, samo ako je znate nositi na pravi način. 😉 Ja inače obožavam crvenu boju, a ova mi se toliko dopala da sam je nosila i na more, gdje sam je mogla testirati o trajnosti. I pored silnog kupanja, lak mi se počeo ljuštiti nakon četiri dana, što mi je skroz okej, s obzirom da je ovo ipak primjetan lak i ne možete dopustiti da vam stoji okrznut na noktima. 🙂 Mogli ste primjetiti shimmer u bočici, ali on se zaista malo vidi na noktima, više odaje taj “glossy” završetak, meni idealan. 😉 Lako se skida, i isto tako lako i nanosi. Mislim da će jako lijepo pristajati djevojama svijetloga tena, posebno sa crvenom bojom kose.. ili nekom sličnom. Bitno je da znate nositi ovu boju! 🙂

1 2 3

Druga nijansa koju predstavljam jeste Frieda. Ona u bočici izgleda skroz obično, kao još jedna od tih tamnih crvenih nijansi, ali je daleko od toga. 🙂 Ovo je jedna od nijansi koja će se dopasti baš svima jer pristaje uz svaku osobu, osobnost i odjeću i šminku. Na svim fotografijama su prikazana dva sloja, iako su lakovi dovoljno gusti da vam je dovoljan prvi sloj za dobru pigmentiranost.

16

Frieda predstavlja jednu crvenu nijansu, koja je nešto tamnija u zatvorenim protorijama, a na svjetlosti (kao na slikama) izgleda kao ona prava, idealna crvena, sa malo shimmera u sebi, ali, kao i kod prethodne nijanse, on se zaista skroz malo primjeti. Jako lijepo izgleda na suncu, gdje možete primjetiti taj shimmer i svidjet će vas se, nekako ide uz ovu nijansu. 😉 Trajnost je nekoliko dana, meni se počeo ljuštiti na vrhovima nakon četiri dana. No, jako je zahvalan za nanošenje i ima divan kistić, koji ćete poslije vidjeti, jer je u svim kolekcijama isti. Mene je ova nijansa podsjetila na džem od jagoda, posebno efekat koji daje na prirodnom svjetlu. 🙂

13 14 15

Sada slijede dvije tamne nijanse, koje su se meni posebno dopale, iako nisam njihov fan, ali sam ove dvije zavoljela- ipak dolaze hladniiii dani. 🙂 Prva od tih tamnijih nijansi jeste Blake, a čak i ako ne volite Blake (nisam njen fan i znam da sam među malobrojnim :)), njen stil oblačenja vam se mora dopasti. Takav je slučaj i sa mnom, jer njen je ukus nepogrješiv. 🙂

8

Vjerovatno se sjećate divne haljine Blake Lively sa festivala Cannes 2014 godine? Ovo je boja njene haljine, ta divna boja trule višnje. Za ovakvom nijansom sam tragala godinama i slučajno ju pronašla. Nešto je drugačija nego u bočici, ali je to isti slučaj i sa ostalim lakovima. Trajnost mu je jako dobra, meni je trajao pet dana dok se nije počeo ljuštiti na vrhovima (uzmite u obzir da je ovo tamnija nijansa i manje se primjete nepravilnosti i sl.). Ovaj lak zamišljam u idealnoj kombinaciji sa Catrice ružem, Wine after work! ❤

. 5

6 7

I došli smo do one zadnje i najtamnije nijanse- Laetitia. Sigurna sam da će se ona dopasti svim djevojkama koje vole tamne nijanse, posebno jer je ovu jako teško definisati, zato ide najbolje uz- sve! 🙂

12

Da, to je jedna tamna, mračna nijansa. 😀 Ja zaista nisam mogla reći da li je smeđa ili boje trule višnje, nalazi se tu negdje između, a sve zavisi od mjesta i osvjetljenja gdje se nalazite. Ako sam bila u kući ili kafiću, znači, mjestima bez prirodnog osvjetljenja, mogla sam se zakleti da je to smeđa boja, dok je na prirodnom svjetlu izgledala mnogoo svijetlije. Tu je već naginjala ka boji trule višnje. Možda je u i tome čar ove boje. 🙂 Trajnost joj je najbolja od svih ovdje recenziranih lakova, trajala je više od šest dana, bez ikakvih popravljanja, dok mi nije dosadila i sama sam skinula lak. Ima “glossy”, sjajni finish i sitni shimmer, ali on je primjetan samo u bočici. Nisam ljubitelj tamnih boja, tako da me zadnja nijansa nije previše dojmila, ali zato jeste ljude oko mene. 🙂

10 11

Nijanse Blake i Laetitia su jako slične, kao što možete primjetiti, no, razlika je uočljiva, barem sam se potrudila na fotografijama da se primjeti. 🙂 Prije negoli završim članak, htjela sam vam pokazati i sliku kistića, koji je idealan za mene, iako su se neke blogerice žalile na njega. Za razliku od drugih, on je takav da pokrije cijeli nokat jednim nanosom, što je odlično kod ovako kvalitetnih lakova, gdje vam i ne treba drugi nanos.

9

Svi lakovi su jako pigmentirani, gusti, sa malo shimmera u sebi, ali daju pravi, sjajni završetak, čak i one tamnije nijanse. Trajnost im je srednja, jedino tamnije nijanse traju duže, što je i logično. Moram priznati da su me sve četiri nijanse oduševile i, kako sam koju nosila, mislila sam: “Ovo mi je omiljena!”, dok nisam nanjela sljedeću. 🙂 Jedino što mi se ne dopada jer se primjeti razlika u nijansama u bočici i na noktima, one prave nijanse, što može dovesti do zabune. Sve u svemu, ovo su nijanse koje su mi se jako dopale, posebno njihov kvalitet, koji se popravio po pitanju trajnosti Color Rich lakova iz prethodnih kolekcija nabolje, tako da ću ih često nositi u narednom periodu, a možda nabaviti i koju novu. 🙂

18 19 collage

