Make up i nokti za svaki dan :)

Mislim da je jako bitno imati svoju uobičajenu rutinu šminkanja, onu za svaki dan, kada idemo na posao/ faks/ u školu…, jer onda nema brige kako se našminkati kada u tim situacijama nemamo vremena, ideje, i želje. 🙂 Danas u članku predstavljam svoj svakodnevni make up, znači, onaj jutarnji, ali i dnevni, jer sam prijepodne lijena za neko jače šminkanje. Jutarnji sam tip, ali ne mogu prijepodne da stavljam na sebe neke sjene na oči, deblje linije tušem, – jednostavna sam u tim momentima. 🙂 Pored toga, predstavljam vam i jedan “brzinski” tutorial za nokte, baš za trenutke kada morate srediti nokte, a ne znate kako ni šta. 🙂

HPIM7628 HPIM7385

Moja rutina za svaki dan je jednostavna: prvo nanosim kremu na lice (trenutno je to Olay, sa SPF 15), zatim ide puder (Rimmel Stay Matte, tečni puder, koji je dovoljno trajan i ima prekrivnu moć da ni mojoj zahtjevnoj koži nije potreban ni korektor ni puder u prahu). Sljedeći je na redu bronzer (Alverde, u prahu), te malo ružičastog rumenila. Rumenilo, kao i dvije sjene koje ćete u nastavku vidjeti, jesu iz obične palete, kupljene u trgovini. Ova paleta nije za zahtjevan look, već za ove obične.

HPIM7793 HPIM7796

Dvije sjene, prikazane na gornjoj fotografiji, najčešće koristim, a koju ću izabrati, zavisi od raspoloženja i boja kojih nosim. 🙂 Obje su sedefaste i daju nude izgled, koji odlično izgleda uz liniju tušem (L'Oreal, recenzija ovdje), te dva sloja maskare (L'Oreal). Ispod oka stavim malo crne olovke i izvučem i donje trepavice. čisto radi ljepšeg uokviravanja očiju.

HPIM7630

Na usnama obavezno imam neki balzam, posebno u ovim prelaznim periodima. Trenutno koristim Labello u obliku putera za usne (od maline), te preko nanosim Bourjois 3D sjaj za usne, koji daje zaista fantastičan sjaj. 🙂 I to bi bila moja rutina za svaki dan, a kada se uvježbate, možete biti spremni i za 10 minuta. 🙂 Ja sam ovaj look nosila isti dan i sa spuštenom kosom i pletenicom, jer je ipak bila nedjelja. 🙂

HPIM7631 HPIM7633  HPIM7639

A sada prelazimo na onaj zabavni i lagani dio- nokti. Za ovakav izgled noktiju bit će vam potrebno samo malo volje, bezbojni lak i šljokice. Ja sam ove šljokice dobila na poklon, ali vi možete koristiti bilo koje, bitno je da vam se dopadaju. 🙂

HPIM7364 HPIM7366

Prvo stavljamo bazu, a u mome slučaju, to je Eveline 8 in 1: štiti nokte, njeguje ih, te lijepo izgleda i brzo se suši. Zatim nanosimo bezbojni lak i, prije nego se osuši, posipamo šljokice na željena mjesta. Kod mene je to bio vrh noktiju, ali pozitivna strana je da ne morate biti precizne- igrajte se! 🙂 Zatim ide još jedan, zaštitni sloj, čekamo da se osuši i- gotovo! 🙂

HPIM7371 HPIM7458 HPIM7470

HPIM7800

Na ovoj fotografiji vidite već recenzirani sprej za tijelo, Victoria's Secet, Love spell, ovdje, koji je meni odlična zamjena za parfem, posebno ujutru. 🙂 Ima prekrasan, svježi i voćni miris, nije jak, taman mi je za jutarnju rutinu, ali i u toku dana. Dovoljno je da se naprska svako malo na tijelo i osjećat ćete se kao novi. 🙂 Pored toga, tu su i lakovi koje možete nositi svaki dan, zbog boja i brzog sušenja, a moja topla preporuka jeste Eveline 8 in 1. Tu je i Gabrini, HEMA, te Revelique. za one koje vole nude nijanse.

HPIM7554

Kada svako od nas otkrije šta mu najbolje odgovara, i to ponavlja svakodnevno, jako brzo se i uvježba, te svaka od nas može biti spremna, pod tim mislim našminkana i obučena, za 15ak minuta. Bitno je samo znati rutinu,..ali nikada ne smijemo zapasti u nju i bojati se ili biti lijeni da rizikujemo i budemo kreativni. 🙂

