Rapsodi, ruž za usne (recenzija + LOTD)

Prije nekoliko dana sam obavještena od strane kozmetičke kuće NYX, tačnije njihovih predstavnika za našu zemlju, da sam pobijedila za blogericu za mjesec oktobar, po njihovom izboru i mojoj sreći nije bilo kraja! Ovo je prvi mjesec za koji se održava ovo takmičenje (svaki mjesec će biti izabrana nova blogerica, tako da trk na njihovu oficijalnu stranicu NYX Cosmetics Online prodaja” i prijavite se! ;)), a moj mjesec kada sam rođena- oktobar me je prijatno iznenadio i prije vremena. 🙂 Neću puno dužiti, ali ovo mi je velika čast, a uskoro ću dobiti i nekoliko njihovih proizvoda, po svome izboru, tako da se zaista radujem i isprobavanju istih! 🙂

pokit_3416a75f4cea9109507cacd8e2f2aefc

Nakon ove divne, divne vijesti, prelazim na današnji članak. 🙂 Nemam običaj kupovati kometiku u supermarketima, no, desi se i to. Posebno ako se radi o ruževima jarkih boja, kojima ne mogu da odolim, priznajem. 🙂 Nakon što sam sa mamom ušla da kupim nekoliko namirnica, obje smo završile na odjelu gdje se nalaze Rapsodi karmini i 15 minuta sam provela odlučujući koju boju uzeti. Htjela sam ih uzeti više (da, priznajem ;)), ali kako nisam znala o kakvoj se kvaliteti radi, odlučila sam se za samo jedan- probni.

HPIM7899

Pakovanje mi se ne dopada, ali mi je super jer je ovaj poklopac providan, pa možete vidjeti nijansu koju birate, ako već nema testera. Ono što je pohvalno jeste da ne postoji ta sila kojom ćete odmah otvoriti ovo pakovanje- zaštićeno je trakom i preko još jednom trakom, sa serijskim kodom. Bravo, to je nešto što cijenim- nema cura koje će isprobati ovaj ruž i vratiti ga onda na mjesto. :/

HPIM7912 HPIM7902

Nijansa koju sam uzela je broj 28. Na prvi pogled mi se činila kao neka koraljna boja i pomislila sam: “Baš super, evo jedne nijanse koju mogu i u dnevnim prilikama bez problema nositi!”, ali sam se prevarila (ništa novo :)). Malo mi je teško opisati ovu nijansu, ona je negdje između narandžaste i crvene boje, u što ćete se uvjeriti i na sljedećim fotografijama. One su snimljene na dnevnom i umjetnom svijetlu, te je na ruci prikazana nijansa u usporedbi sa ostalima.

 collage

2HPIM7895Priznajem da nisam ekspert za nijanse ruževa, ali ovo je jedna jarka, koraljna nijansa, znači narandžasta, sa primjesama crvene boje. Ruž ima polumat finish, što ćete bolje vidjeti na slikama koje sljede. Ako je bio uključen blic i ako sam prethodno nanjela Labello (slika gore), onda se može primjetiti sjaj na usnama. Ali, ako je ispod nanjeta samo olovka za usne ili ništa, kao što sam ja to radila, dobijete skoro pravi mat efekat. Naravno, to skoro uvijek znači isušene usne, tako i u ovome slučaju, tako da uradite piling usana prije.

1

Pigmentacija je jakooo dobra i ona mi se posebna dopala. Dovoljan je jedan nanos i dobijete pravu boju. Ukoliko nemate odgovarajuću podlogu (poput olovke za usne ili primera), onda će vam ruž za usne tržati dva do tri sata (što je sasvim okej), a sa njima dosta duže. Sama tekstura je lagana, ali sa vremenom ćete osjetiti suhost na usnama, zbog polumat finisha i ukoliko ne stavite balzam prije. Na sljedećoj slici vidjet ćete kako ova boja izgleda uslikana mobitelom, koji joj je i dodao nešto boje.

trio

Za 4, 5 grama ruža (koji vam zaista dugo može trajati) platit ćete 2 KM, što je i više nego pristupačno! Rapsodi ruževi su mi do sada bili nepoznati, no, sa obzirom na dobru pigmentiranost, krasne nijanse i cijenu, sigurna sam da ću nabaviti još nekoliko nijansi. Na sljedećim slikama pogledajte kako sam kombinirala ovaj ruž, moj LOTD, gdje sam samo malo istanknula oči (pregib bronzerom, malo tuša i maskare), a fokus stavila na ovu divnu boju. Predlažem da je kombinujete sa rumenilom u sličnoj nijansi.

HPIM7867 HPIM7889

   HPIM7873HPIM7895

I jedna kasno-ljetna ili rano-jesenska slika, jer se ovako jarkim bojama na usnama ubija sivilo tmurnih dana! 🙂

blog

