Just throw a little glitter on! (tutorial & recenzija)

Ne znam za vas, ali ja sam velika obožavateljica šljokica, glitera, ukrasa,.. ma svega što sjaji. I ne volim čekati posebnu priliku, ne volim gledati da li je dan ili noć, bitno je samo da se osjećam tako, sparkly 🙂 i… just throw a little glitter on! 🙂 Danas sam koristila konfete, tačnije Gabrini lak iz Conffeti kolekcije (koja se baš svima dopada :)), nijansu 127 i Essence set za ukrašavanje noktiju, a dojmove i rezultat pogledajte u nastavku. 🙂

prioGabrini je sa ovom kolekcijom osvojio srca mnogih djevojaka, tako da nisam ni ja odoljela mu, vidješi ga na policama trgovina. Dosta sam se dvoumila koju nijansu uzeti (valjda su prodavačice više navikle :)), te na kraju uzela pravu novogodišnju… ali ko će čekati? 🙂 Tako da sam jedno veče odlučila nanjeti lak, u kombinaciji sa setom iz Essence.

pr priii

Moja priprema noktiju sastoji se iz nanošenja maslinovog ulja na nokte i ruke, te nakon 10ak minuta to saperem, stavljam kremu i Eveline 8 in1 lak za nokte. Ovdje sam nanjela bezbojni lak i preko njega stavljala ukrase kako mi odgovaraju i preko nanjela još jedan sloj toga laka. Znači, tipično nanošenje, ništa posebno, tek da isprobam ova mala, svjetlucava čuda. 🙂

ova priprema pp

Na prvi i zadnji nokat sam nanjela Gabrini lak. Moram priznati da sam očekivala pravu, zlatnu boju, ali ju nisam dobila, kao što ćete vidjeti na slikama. Uz ovakav efekat bi kao podloga sjajno odgovarala crvena ili kraljevsko plava boja… i crna, naravno, jer predstavljaju dobar kontrast. Moj sličan primjer možete pogledati ovdje. Pošto je ovo za mene bila samo proba laka, ja sam nanjela lak samostalno, ali u nekom sljedećem tutorialu bude i sa drugim bojama.

lak lakkk lako nijansa

Lak u bočici izgleda jako privlačno, prosto mami da ga kupite. Četkicom se lako nanosi na nokte i dugotrajan je. Kao i svaki sličan lak, koji u sebi ima glitere, šljokice, konfete, teško se skida, ali imala sam i težih slučajeva od ovoga. Essence set se sastoji od pet različitih ukrasa i žao mi je što nemam više fotografija. Za one maštovite, ovo je super set, ako imaju ideja kako kombinirati ove ukrase. Mi ostali ipak moramo samo staviti lak i preko nanjeti šljokice, što je opet lagano i efektno. 😉 Na prvom i zadnjem noktu je Gabrini lak, a na ostalima sam iskombinovala ukrase iz Essence seta, a ovo su rezultati:

pp po pos posl nk lat na naslovna

Osim ukrasa na kažiprstu, svi ostali su mi trajali nekoliko dana, sve do dana dok ih nisam sama odlučila skinuti sa noktiju. Ukoliko nemate vremena, ovo je super jednostavna i efektna ideja za vaše nokte, kao što sam rekla, a za one maštovite, odlična prilika da se dokažete kako dobro ovi ukrasi mogu izgledati u drugim kombinacijama! Just throw a little glitter on! 🙂

