Flormar, korektor (recenzija)

Danas predstavljam proizvod koji me, moram priznati,  svojim karakteristikama i cijenom, više podsjeća na puder, nego na korektor. Radi se o Flormar korektoru u stiku, u najsvjetlijoj nijansi. Prodavačica u Flormarovoj prodamnici (Importane centar) mi je dala ovo kao korektor, no, vjerujte, po svojim karakteristikama, može parirati mnogim puderima. 🙂

HPIM8020Počet ću sa nijansom koja je, kao što sam već rekla, nasvjetlija od svih, idealna za moje lice. Štaviše, s obzirom da ja imam jakoo svijetao ten, neutralnog podona, sa ovim korektorom, samostalno nanjetim na lice, sam izgledala preblijedo, što je dobra vijest. Znate da korektor uvijek treba biti svjetliji, posebno u predjelu podočnjaka, tako da je odlično jer postoji nešto i za nas svijetloga tena. 🙂

HPIM7837 HPIM8019

Ovo je jedan od malo težih korektora, ako bih mogla tako da se izrazim. 🙂 To je i razlog jer me podsjeća na puder i jer mu je pokrivna moć jako dobra. Sa samo jednim slojem pokriva sve nepravilnosti na licu, osim ožiljaka od akni. Traje koliko i puder na licu. Jedini izuzetak je bio kada sam ga nanjela samostalno na lice, jer sam se trebala samo kratko zadržati van, te sam primjetila da je spao nakon dva, tri sata.

HPIM7841

Ono što sam trebala spomenuti na samome početku jeste pakovanje. Već na prvi pogled, možete primjetiti da se radi o većoj količini korektora, pa tako i cijeni. Izgled mi je klasičan za ovakve korektore u stiku i podsjeća me na hvaljeni Pan Stick od Max Factora, kako izgledom, tako i svojim osobinama.

HPIM7819 HPIM7836

Za devet grama izuzetnog proizvoda, platit ćete 13, 50 KM. Mislim da je ovo dobro ulaganje, ukoliko imate nepravilnosti na licu, poput akni, bubuljica ili problema sa podočnjacima, jer ovaj korektor ima sve kvalitete poput kvalitetnih pudera, samo što ne preporučujem da ga nanosite samostalno na kožu, zbog već navedenih razloga.

