NYX, Love in Paris+Matte liptstick (recenzija, Blogger of the month & LOTD)

Za NYX kozmetičku kuću ste sigurno vec čuli, a kada je njihovo predstavništvo stiglo u našu zemlju (BiH), mojoj sreći nije bilo kraja! Nedavno su pokrenuli i izbor za najbolju beauty bloggericu na teritoriji naše zemlje, a njihov prvi izbor bio je upravo moj blog, za mjesec oktobar (gle čuda, u oktobru slavim i rođendan!). Ne možete zamisliti moje iznanađenje i osjećaj ponosa kada sam ovo saznala, posebno s obzirom da sam tek nekoliko mjeseci blogerica. Kao nagradu sam imala pravo izabrati proizvode za sebe, po svome izboru. Kako već odavno imam želju za paleticom sa mat sjenilima i to onim neutralnim, izabrala sam onu iz kolekcije Love in Paris (ah, taj Pariz…:)), a ono što je provjereno, barem za mene, jesu njihovi mat ruževi. Zato vas u nastavku očekuje jedan opširan članak, što ste mogli primjetiti i iz naslova, u sklopu kojeg ćete pročitati moje iskrene dojmove, te pogledati lookove koje sam radila sa ova dva proizvoda. 🙂

blogger

Odabir proizvoda mi je zaista teško pao, jer sam se teško mogla odlučiti šta odabati, posebno od ruževa, ali sam se na kraju odlučila za paletu sjena Love in Paris, tačnije, Madeleines and Macaroons, te ruž, Mate lipstic u nijansi Alabama. Neću vas više daviti sa uvodom, već krenimo sa recenzijom! 🙂

10717824_1481925458744159_325406380_n
Počet cu sa ovom paleticom sjena i odmah da vas upozorim čeka vas dosta fotografija! 🙂 Prvo ću reći da sam proizvode čekala samo jedan dan i došli su odmah ujutru, jako dobro zapakovani i to mi je odmah bio plus, jer nije bilo šanse da se razbiju tokom putovanja ili da neko otvara paketić. Sama paletica je mini i izgleda zaista jako slatko, neodovljivo! Super mi je jer je poklopac providan i možete vidjeti sve nijanse. Pakovanje je plastično, a na poklopcu se nalazi slatka, crna mašnica. Na poleđini se nalaze i sastojci, za one koji se malo bolje razumiju u to. Proizvodi nisu testirani na životinjama, što je veliki plus i meni jako bitno.

 10719377_1481925488744156_1467068029_n 10721083_1481925495410822_387946207_n 10708349_1481925345410837_789188707_n

Kad smo kod ovoga naziva, sa razlogom se ova paleta zove Madeleines and Macaroons. Naime, ovo je francuski naziv za dvije vrste sitnih kolačica, a pogledajte koji su, tačnije, malo uživajte u ovim slatkim radostima. 🙂

collage kolaci

10711561_1481925848744120_97143937_n 10717824_1481925458744159_325406380_n

U ovoj paleti se nalazi devet  sjena, od kojih je čak šest mat, a tri su sa saten finishom. Iako sam mislila da će mi se najviše dopasti bijela mat sjena, mene je očarala ova pod brojem sedam, mat, mogla bih reci breskvasta nijansa, koju baš svaki dan stavljam na pregib oka. Nijanse se jako malo truste (neke i nikako) i idealne su, kako za dnevni, tako i večernji look. Moj jedini problem kod njih je pigmentiranost. Ne kod svih nijansi, samo kod ovih svijetlih, tako da preporučujem staviti bazu na oči prije nanošenja. Trajnost im je jako dobra, stoje na očima cijeli dan, bez ikakve podloge. Osim sjena, uz paleticu dobit ćete i kistić, koji je okej za ovu namjenu, mada sam ja više vezana za svoj kistove, koje su mekši. Ako koristite ovu paletu, preporučujem nanjeti bazu na oči prije nanošenja i pokvasiti kistić, radi bolje pigmentiranosti. Sada ćete vidjeti swatchove i kratki opis sjena.

nijanse swatch HPIM8064

Vidite kako se, na mojoj blijedoj koži, svijetle sjene slabo primjete.

Prvi red: mat bijela sjena, pogodna za nanošenje ispod obrva, mat smeđa sjena, bakreno smeđa, sa saten finishom

Drugi red: mat, tamno smeđa, idealna za mat smokey eyes, jedina sjena koja sadrži u sebi sitni shimmer, mnogo svijetlija nego što izgleda, smeđa sjena, saten završetak

Treći red: moja omiljena nijansa, breskvasta i mat, odlična za nanošenje na pregib oka, mat brekvasto-smeđa nijansa, odlična za konturisanje, mat, roza sjena

A sada pogledajte kako sam ja kombinirala ove sjene na očima uz dvije vrste ruža: neutralni, nude rozi i jarku, barbie nijansu, čisto da vidite kako ovakav izgled očiju pristaje u svim prilikama. Ono što sam u oba looka uradila na očima jeste sljedeće: sjenom broj 7 sam prvo obrubila pregib oka i izblendala. Zatim sam na pregib, samo dio bliži kapku, stavila sjenu broj 2 i na kapak nanjela bijelu mat sjenu, broj 1. Sve sam to kombinirala uz tuš i maskaru, ali ovo jako lijepo može izgledati i sa samom maskarom, ako tako volite, posebno u dnevnim (jutarnjim) prilikama. Nakon recenzije ruža, vidjet ćete malo istaknutije oči sa sličnim nijansama.

collage pink collage nude

A sada je na redu ruž, u nijansi Alabama. Kako volim najviše crvene nijanse, teško sam se odlučila za samo jednu, ali sam shvatila da baš ovu, crveno-ciglastu nijansu, kako kažu iz NYX-a, nemam, a posebno ne u mat finishu. Kako piše na njihovoj stranici, o kakvoj se nijansi radi, ja i potvrđujem i samo ću reći da sam oduševljena! 🙂

10716146_1481925025410869_414019285_n

Tačnije, radi se tamno crvenoj, bordo nijansi. Nanošenje je vrlo lako: ne treba vam kistić, dodatna prepravljanja i slične muke, ovo je ipak mat nijansa i nanosite je direktno na usta. Jakooo je pigmentirana, zato pazite da ne pretjerate i ne dobijete tamniju nijansu, ako nanosite više puta. U ovom slučaju, dovoljan je jedan sloj. Finish na usnama je mat, ali ako prethodnno nanosite balzam, sačekajte koju minutu da se uspije pa nanesite ruž, da biste dobili pravi mat efekat. Struktura ruža je dobra, neće vam isušiti usne.

10579937_1481924945410877_1332114607_n 10581711_1481925005410871_1311469433_n

Pored pigmentiranosti, ono što me oduševilo jeste da ruž ne ostavlja tragove, kako na hrani ili čašama, tako i na drugim ljudima. Svi sretni! 🙂 Nakon nekoliko sati pričanja ili jela će vam polako početi spadati, no, ko očekuje da traje cijeli dan/ noć? Pošto sam velika pričalica i volim uvijek nešto da grickam, posebno od voća, navikla sam na stalne prepravke. 🙂 Da ne bih dužila više, ovo je proizvod koji me je oduševio i planiram u skorije vrijeme naručiti barem još dvije nijanse, jedna je mat karmin u boji Pure red, a drugi mat sjaj za usne, Copenhagen. Pogledajte i swatchove i usporedbu sa druga dva crvena ruža.

collage poređenej 10581711_1481925005410871_1311469433_n 10714639_1481924965410875_744981725_n

Sada ćete vidjeti jedan look, u kombinaciji sa ovim karminom i vec spomenutim sjenama. Ja sam ga nosila preko dana i navečer. Oči sam istakla pomoću sjene broj 7, zatim broj 4 (koja je tamna, mat) i dobro izblendala i nanjela prvu, mat sjenu na kapak oka. Ispod oka sam stavila malo tuša i nijansu broj 4 i dobro izblendala. Na usnama je vec spomenuta nijansa, Alabama, samostalno nanjeta.

HPIM8049 HPIM8038 HPIM8034 collage red

Da rezimiram: paletica sadrži divne, neutralne nijanse, koje možete iskoristiti za svaki dan, a s obzirom da dolazi u mini pakiranju, idealna je za putovanja. To se traži. 😉 Lijepo se blendaju, postojana su, imaju srednu pigmentaciju. Za 7, 2 grama ukupno, platit cete 16, 50 KM. Što se tiče ruža, nisam mu još našla nijednu zamjerku. Ili sam samo slaba na ove nijanse. 🙂 7, 5 grama, platit ćete 13, 50 KM. Boju kakvu vidite- i dobijate, pigmentiran je, ne preslikava se, postojan je i odličan je za sve prilike, posebno one kada želite izgledati elegantno i prefinjeno. A to bi nam trebao biti cilj svaki dan. 🙂 Nadam se da ste uživale kroz ovo malo putovanje sa mnom, a za sve informacije, o proizvodima, njihovom naručivanju, te takmičenju za bloggera mjeseca, posjetite stranicu NYX Cosmetics Online prodaja. Ja se zaista zahvaljujem ovom profesionalnom timu za ovo divno priznanje i proizvode. Do čitanja! 🙂 ❤

10707877_1470781806533784_646367412_n

