New In

Zadnjih mjesec dana, možda i više, dosta stvari se nakupilo u mojoj sobi i kupatilu, tako da je red da predstavim i ukratko recenziram sve te proizvode, a neke sam već i recenzirala, pa ćete dobiti i link. 🙂 Kada sam odlučila slikati sve to, uvidjela sam da ima dosta proizvoda, neke sam i do pola potrošila, a dosta njih su i moji stalni favoriti, kojima se redovno vraćam. 🙂 Pa krenimo: prvo predstavljam preparativnu, a zatim i dekorativnu kozmetiku! 🙂

collage nasl

2014-10-07 12.06.58

Prvi na listi su (s desna na lijevo): Balea, losion nakon tuširanja, Balea, dezodorans, te Lucille, krema za ruke. Balea losion je iz Young kolekcije, sa mirisom trešnje i krasan je! Miriše divno, voćno, baš onako mladalački, pa ga često i prije izlaska van nanesem, i ljudi me pitaju koji parfem nosim. 🙂 Samo, trajanje mu je ograničeno na dva sata maximalno, što je okej, jer za 400 ml, plaćate cijenu oko 3, 4 KM. Balea dezodorans je sa mirisom maline i divan je. Miris taje dugo na vama, osježavajući je i jako dobro radi svoj posao. Volim Baleu <3 jer ima divne, mirisne poizvode, kvalitetne i cjenovno svima dostupne! 🙂

2014-10-07 12

A Lucille je moja omiljena krema za ruke i nokte i peporučujem je već godinama, apsolutno svima! Njihove proizvode možete pronaći u supermarketima, super su jeftini, a jakooo učinkoviti! Na koži ostavljaju svilenkast, divan trag, štite je, posebno je dobra u vrijeme hladnijih dana i jednako djeluje i na ruke i na nokte! Ne mogu dovoljno nahvaliti ovo čudo, koje koristimo svi u kući. Na slici dolje pogledajte swatcheve.

2014-10-07 12

2014-10-07 11.58.10 collage

L'Oreal, Magic Blur, je kolekcija koja se sastoji iz dvije kreme i o njima imam podjeljeno mišljenje: jednu ne volim, prosječna je, a drugu obožavam! 🙂 Prvo se nanese dnevna krema i nakon nje, ova kremica u tubici. Efekat treba biti poput opcije “blur”: da briše pore, bore i sve nepravilnosti. Niko se od nas ne nada baš ovome, mada, za novac koliko ove dvije kreme koštaju, trebali bi. 🙂 Još ću neko vrijeme isprobavati ove dvije kreme, jer želim još da istražim o efektima koje trebaju ostaviti na licu, kao i koliko (ne) djeluju na mome licu. Kremica u tubici mi je zakon, i to ne samo meni, već i mojoj mami i seki: ostavlja svilenkast trag na licu, matira u roku sekunde (!) i odmah nakon nje, možete nanjeti puder, iako imate zahtjevnu kožu poput moje. 🙂

HPIM8246

I, na kraju, slatki poklon set od Dove: losion za tuširanje, sapun i mrežica. Kako vidite, ovo još nije ni otvoreno, želim ostale proizvode potrošiti, ali i ne sumnjam u Dove. Volim njihove kvalitetne proizvode, koji su često na sniženjima, fino njeguju kožu i nježni su prema njoj, a posebno mjesto zazimaju njihove reklame, koje su REALNE i ISTINITE, pa smatram da bi se i ostali kozmetički (i drugi ) brendovi trebali ugledati na njih! 😉

2014-10-07 12.01.23

Sada prelazimo na dekorativu, a tu je moj omiljeni tečni puder: Rimmel, Stay Matte (imala sam recenziju, no, uskoro ide nova), te Flormar korketor (recenzija).

Oba preporučujem curama sa zahtjevnom kožom, sklonom nepravilnostima, koje traže puder i korektor koji dugo traje, odlično prekriva i cjenovno je dostupan. Ovdje su i swatchevi:

2014-10-07 12

2014-10-07 11 HPIM8227

Kod mene su maskara i tuš za oči uvijek povezani, ne znam za vas. 🙂 Ko još nije čuo i probao Essence maskare za oči? I love extreme mi se pokazala kao njihova najbolja i redovno je kupujem, a volim i njihove tuševe. No, kako sam pročitala super preporuke za S-he tuš, te sam igrom slučaja taj dan naišla i na sniženje za S-he kozmetiku u DM-u, kupila sam ga. Tuš je odličan, dobro pigmentiran, ne suši se brzo, ali meni smeta kistić, koji je dobar samo za one početne linije, tačnije, pretvrd mi je za fino oblikovanje i debeo za početne linije. Zato kistić od L'oreal So Couture tuša umočim u S-he ruš i obllikujem linije kako želim. 🙂

10711561_1481925848744120_97143937_n

Da, paletica i ruž od NYX-a, koje sam recenzirala ovdje. Koristim ju svaki dan, ima divne mat boje, koje se dobro uklapaju i u dnevne i večernje lookove. 🙂

2014-10-07 12.13.22

S lijeva na desno: Rapsodi ruž, recenzija ovdje, zatim Essence quattro sjene za oči (koji mi nisu dovoljno pigmentirane, no, nisam ih još koristila kako treba), te NYX ruž, u nijansi Alabama, čiju ste recenziju mogli vidjeti na linku gore. NYX proizvode sam dobila kao nagadu za najbolju blogericu za mjesec oktobar. :))

HPIM8215 HPIM8219

Ebelin aceton sam i prije koristila, ne smrdi, ima pristojan miris, okej radi svoj posao, ima pristojnu cijenu. Jedino me nervira ovaj otvor, smatram da bi tu trebao biti neki čep ili slično. Ovako se zaletim i izlijem pola bočice acetona. A možda sam samo smotana, ne znam. 🙂

2014-10-07 11.53.53  2014-10-07 11.55.29

I nešto što nije kozmetika, ali fino izgleda, miriše i može vam popraviti dan! 🙂 Mislim, koga ove slatke, mirisne i 100% prirodne svijeće ne bi kupile? 🙂 Roza svijeća je od ruže, a ljubičasta od lavande i piše da gore do 9 sati. Iako je sinoć u mome naselju nestalo struje, ( u 23 sata navečer i nije je bilo skoro do ponoći! ^^), i stan je bio pun svijeća, nismo upalili nijednu od ovih. Čuvam ih za posebnih prilika, za pravo uživanje. Kako sam ovoj od lavande skinula poklopac. uvidjela sam da divno miriše na lavandu i jedva čekam da ih zapalim! 🙂

I to bi bilo sve, napokon. Ako ste stvarno sve pročitali, svaka čast i veliko hvala! 🙂 Šta ste vi kupile u posljednje vrijeme? Koji su vaši favoriti? Pišite mi! 🙂

