Avon lakovi, GF & CT, recenzija

U ovome postu vam predstavljam dva Avonova laka: Gel finish u prekrasnoj nijansi Lavender sky i Color Trend, u neobično lijepo nijansi Go fast green. Avon kao brend izuzetno cijenim, volim i smatram da ima dosta kvalitetnihi proizvoda, ali iz razloga jer se kupovina odvija kataloški i moram čekati, onda ih uzimam rijeđe. Da ne bih dužila o svojim kupovinama, krenimo na recenzije! 🙂

collage

Avonovi lakovi sa gel završetkom su itekako poznati među djevojkama, čini mi se od maja ove godine, a ovo je moj prvi lak iz ove kolekcije i odmah ću reći da sam jako zadovoljna! 🙂 Lavender sky je jedna nježna, divna boja, tačnije, prava boja lavande.

HPIM8282 HPIM8290

Bočica dolazi u malom pakovanju, kao što već i same znate. Kistić mi je super, dovoljne debljine i lako se sa njjm nanosi lak. Ova nijansa je JAKO pigmentirana, dovoljan mi je sloj da prekrijem cijeli nokat i dobijem ovu pravu, lila boju. Kao što sam naziv i kaže, dobit ćete efekat kao da imate gel na noktima. U bočici dobijete 12 ml. Trajnost mu je odlična- trajat će vam danima, bez prepravki.

HPIM8294

Moram priznati da sam gel godinama koristila na svojim, prirodnim noktima i ostavio je ružan trag na njima, nakon što sam odlučila prestati sa korištenjem gela. Trebalo mi je godinu dana da ih dovedem u red, da imaju normalnu dužinu, fin oblik i da ne pucaju, tako da smatram da je gel samo za nanošenje na vještačke nokte, tačnije nadogradnju. Ja sam sebi rekla da gel više neće na moje nokte. 😀 Uostalom, odličan je osjećaj kada imate svoje nokte, baš onako kako vam se dopadaju. 🙂 Glavno na šta je ljude pdsjećala ova nijansa jesu Milka čokolade u i tome ima istine, nijansa je ista kao na omotu! 😀

HPIM8297 HPIM8287

Ja nisam odolila da ne zaljepim par naljepnica u bijeloj boji i to sve da bi što više podsjećale na omot ove čokolade. 😀 Nažalost, one nisu izdržale niti jedan dan, a i inače imam loša iskustva sa naljepnicama za nokte svih brendova. Čak sam se i poigrala sa “Milka” natpisom. 🙂

HPIM8268 HPIM8275 HPIM8276 HPIM8275 HPIM8276 HPIM8285 HPIM8286

Druga nijansa je iz Color trend kolekcije, a radi se o Go fast green i na samome pakovanju piše da omogućava brzo sušenje. Inače, Color trend mi je jedna od omiljenih Avonovih kolekcija i imam dosta ruževa i sjajeva za usne iz ove kolekcije, koji su moja posebna opsesija. 😀

HPIM8340

Odmah ću reći da je ovo jedna jako neobična boja, ali i prekrasna i teško ju je definirati. Ja bih rekla da je to mint hladna boja. Mint poput mente, nane, i svih mogućih naziva za ovu divnu biljku. 🙂 Kistić mi se ne dopada (što je čudno, većinom su mi svi isti ;)), i ne znam da li je do kistića ili boje, ali su mi bila potrebna čak tri sloja da dobijem pravu boju. :/ Jednostavno, sa prvim slojem jedva da se i primjetila lagano ova boja, sa drugim je bila nejednaka i tek sa trećim slojem sam dobila pravu boju.

HPIM8343 HPIM8346

Problem je ili u boji ili kistiću ili u oboje. U svakom slučaju, to automatski znači da mu je i pigmentiranost loša- tri sloja nije malo. Trajnost mu je jako dobra, meni je na noktima danima i okrznuo se samo malo, na nekim noktima, pri vrhu. Kao što Avon i kaže: jako brzo se suši i to je je odlična osobina.

HPIM8349 HPIM8355 HPIM8356

Dobijate 8 ml laka u ovome pakovanju i cijena mu je skladna tome, plus, Avon često daje mnoge proizvode na akciju sniženja, a posebno ovu kolekciju, za koju vjerujem da je jedna od najprodavanijih. Ja ne bih bila ja, da sam sam lak ostavila na noktima i zato sam dodala malo zlatnih šljokica iz Rapsodi laka, za pravi jesenski ugođaj. Vidite i lišće, šta da više pričam- jesen je moje godišnje doba, posebno kada je toplo i u ovako divnim, toplim bojama. 🙂

HPIM8364 HPIM8385

Bubamare su obilježile mi kraj ljeta, a ova se odlično uklopila i u jesen. 🙂 Dok sam slikala ove fotografije, moj cuko je bio strašno radoznao šta ja to radim i nisam odoljela da ne stavim i njegove slike. Prvo je skakao da ga stavim na prozor i onda njuškao dasku od prozora, lišće i zrak. Da, i njemu izgleda prija ova jesen. ❤

HPIM8359 HPIM8360

Ko mi mu odolio? 🙂 To bi bilo sve u ovome postu, nadam se i vi uživate u ovoj divnoj jeseni i toplim, zemljanim bojama! 🙂

