NYX paleta (recenzija + LOTD)

Krajem oktobra sam proslavila svoj rođendan i jedan od najdražih poklona (i iznanađenja) bio je onaj kozmetičke kuće NYX. Dan nakon rođendana, dobila sam paket od “brze pošte”, i, dok sam otpakivala i čudila se šta bi to moglo biti, osmijeh se pojavio na licu kada sam ugledala da je to NYXov paketić. Ako vas zanima od čega se sastojao ovaj paketić, te recenzija paletice, kao i moj LOTD ovoga dana, nastavite čitati! 🙂

collage ft

Prvo sam ugledala čestitku, šarenu i veselu, kao da sam je i sama birala, a pored nje, tu se našla i majica (koju već zamišljam ljeti, u opuštenim, casual kombinacijama), dva blokića (moja predavanja na fakultetu su se ovome obradovala 🙂 ), Milka čokolada (od karamele, njamiii!), Kiki bombone, čisto da me podsjete na djetinjstvo i da sam još uvijek dijete, bez obzira na godine, te karmin u nude nijansi, korektor, te ono što me najviše oduševilo i što ću i recenzirati- paleta, koja se sastoji od 9 sjena za oči i dva sjaja za usne, plus kistići. Divno, divno, divno! 🙂

collage IMAG0017 HPIM8548 HPIM8430 HPIM8437

Kao što možete primjetiti, paleta dolazi u mini pakovanju i plastična je, tako da je odlična i praktična za putovanja, što i mislim da je njena prva namjena. Sastoji se iz dva dijela, pa ćemo i krenuti sa prvim, odnosno, sjenama za oči.

IMAG0018

Od devet sjena, sve su u neutralnim nijansama, tri su mat, a ostalih šest su većinom sedefaste. Jako lako se nanose, blendaju, a posebno sam oduševljena sedefastim nijansama, koje se samo malo više truste. Ništa što malo maramice i korektora ne može riješiti. 😉

HPIM8424 HPIM8545

Možete vidjeti da sve nijanse nisu jednako pigmentirane. Počet cu od početka: prva nijansa je mat bijela, slabo pigmentirana, isto kao i ona iz palete M&M. Druga je također mat, svijetlo siva, srednje pigmentiranosti i koristim je u pregibu oka, za dnevne varijante. Treća je najtamnija, također siva i mat, srednje pigmentirana. Četvrtu nijansu sam najmanje koristila, mada bez razloga, samo ju je teško definisati, jer je između svijetlo roze i biserno bijele nijanse, sa sedefastim završetkom i idealna za prednji dio kapka i naglašavanje ispod obrva. Peta je zaista prekrasna, tamno smeđa nijansa, sa sedefastim završetkom i sigurna sam da ce svake oči divno naglasiti i najbolje je pigmentirana. Sljedeća nijansa je jako slaba, tako da ju je i teško definisati, jer nekada izgleda kao smeđa, a nekada kao siva. Slijede dvije prekrasne nijanse, koje najčešće koristim, u kombinaciji sa petom. Sedma nijansa je smeđa, koja se preljeva malo na rozu boju, ima neke njene primjese i odlična je za predni dio kapka. Volite sedefaste završetke u boji nes kafe? Ovu osmu nijansu nisam mogla drugačije definisati. 🙂 Odlična je dio preko cijeloga kapka i zatim je dodatno naglasiti uz tamno smeđu, petu nijansu. I deveta nijansa- koja je srednje pigmentirana, smeđa i ima malo shimmera u sebi.

HPIM8426

HPIM8427

Drugi dio palete se sastoji iz dva sjaja za usne i dva kistića. Kistići se mogu jako dobro iskoristiti za svrhu koju su namjenjeni. Prva boja sjaja je smećkasta, poput boje kafe, sa dosta shimmera u sebi. Jako, jako je kremast i fino izgleda na usnama. Druga je roza boja, ali na usnama izgleda poprilično blijedo, pa je moguće da ćete izgledati “isprano”, no, ne mora značiti. Ova nijansa nije toliko kremasta i ima blagi “glossy” finish na usnama. Obje su pigmentirane (posebno prva) i lijepo izgledaju na usnama. Meni se najviše dopadaju u kombinaciji, pa često stavim oba sjaja na usne, a rezultat možete vidjeti na fotografijama. 🙂

HPIM8477 HPIM8479 HPIM8480

Na očima imam spoj ovih sjena iz paletice, a na usnama kombinaciju dva sjaja iz iste palete, tako da sam ju maksimalno iskoristila. 🙂 Dosta je tu boja na očima, no, kako su neutralne, izgleda jako prirodno i nenapadno i za svaki dan i za izlaska. 🙂

HPIM8481

Iako ne volim nositi šminku sa sobom (osim karmina ili sjaja za usne), ovu paleticu često nosim sa sobom, zbog sjaja za usne i jako je praktična i stane u svaku torbu. Moram priznati da sam se skoro skroz odrekla shimmerastih i sedefastih sjena na očima, ali su me ove boje natjerale da ih zaista svaki dan nosim, na fakultet ili za izlazak i kombinujem ih sa raznim bojama na usnama, zato i služe ovakve nijanse. 🙂 Još jednom se zahvaljujem divnom timu NYX kozmetičke kuće za ovod divno iznanađenje, od srca, zaista! 🙂

HPIM8437

