New In (oktobar + novembar)

Ovoga puta, u jednom članku vas čekaju novi proizvodi iz proteklih mjesec i po dana, uz jedan novi dodatak- novi komadi obuće. Da budem iskrena, tu se trebale naći i fotografije odjeće, ali nisam nikako uspjela da ih uslikam tako da budem zadovoljna, tako da svaka čast blogericama (Y) koje slikaju odjeću, ja za sada nisam te sreće i sposobnosti… a mi idemo na članak! 🙂

collagenaslovna

Krenimo sa šminkom i to dekorativnom. 🙂 Tu su se našla dva standardna proizvoda kojima sam vjerna već duže vrijeme. Radi se o Essence I ❤ extreme maskari za oči i Rimmel Stay matte, tečnom puderu. Nema tu dosta priče, volih ih i odgovaraju mi. 🙂 Essence i L'Oreal su dva brenda koji imaju najbolje tuševe za oči, barem po mome mišljenju. Ovoga puta, odlučila sam uzeti Essence tuš, ali nije bilo onoga iz stalne postave, pa sam, nakon dosta razmišljanja u DM-u (ko zna šta one tete misle o meni :D), uzela ovaj iz nove kolekcije i samo ću reci da sam prosto oduševljena! 🙂 Više o njemu u narednoj recenziji. 😉 Tu se našao i paket NYX kozmetike, koji sam već recenzirala. Trenutno najviše koristim NYXovu divnu paleticu, koja daje taj neutralni izgled, idealan za svaki dan.

HPIM8565

IMAG0484

Dugo sam tražila ljubicasti ruž, te u boji višnje, no, nikako nisam mogla se odlučiti (meni nije dovoljno da vidim na ruci kako izgleda nijansa, najviše bih voljela kada bi i kod nas postojali mali testeri, za svakoga po jedan, pa da imam ukupan dojam: i na usnama kakav je osjećaj, efekat koji daje, te nijansu), tako da sam ipak uzela dvije olovke za usne. Prva je moja omiljena crvena u nijansu Femme fatale, od Essence i daje pravi crveni, mat efekat i prosto je obožavam! Druga je od Flormara (nijansa 224), također mat, te daje ljubičastu boju na usnama, meni idealnu za zimski period. Ja uvijek volim olovke za usne ostaviti malo na radijatoru, da se omekšaju i tako olakšaju i samo nanošenje. Ove dvije nijanse trenutno najčešće nosim na usnama, kako preko dana, tako i navečer. Na slici dole možete vidjeti kako Flormarova olovka izgleda na usnama, no, svakako skoro radim i recenziju. 😉

HPIM8563 IMAG0482 HPIM8562

Kad smo kod Flormara, tu su se našla i dva laka za nokte: u vatrenoj crvenoj nijansi i mat, petrolej boji. Uskoro ide recenzija, pa otkrivam svoje dojmove. 😉

HPIM8523 HPIM8536

Što se tiče preparativne kozmetike, tu se našao Garnier dezodorans (odličan je, sve pohvale), Duru šampon (nije još stigao na red, mama i ja smo greškom kupile po šampon isti dan :D), Dove gel za tuširanje od nara (divan miris, pjena i trajnost), te Afrodita šampon od koprive.

collage

A sada prelazim na obuću. Prvo idu moji favoriti ove zime, a to su čizme. Ja sam osoba koja OBOŽAVA sve moguće varijante sa potpeticama, pa tako i zimi. Jednostavno sam se tako navikla i s godinama sam naučila odabrati sebi lijepu i udobnu obuću. Dobro, desi se neki propust, pa stoje u ormaru, no, nećemo sada o tome. 😀 Prve su čizme za varijante kada izlazim van ili želim obući neku haljinu ili suknju i ove se odlično uklapaju u sve to. Peta i platforma su taman po mome ukusu, kao i antilop materijal, te su jakooo udobne. U divnoj su boji trule višnje (znam da izgledaju kao crvene boje, ali krivite blic i loše vrijeme :D) i moj su definitivni favorit ove zime! ❤

HPIM8557 HPIM8566

Druge čizme su na putu petu i crne i kožne i PREUDOBNE! U isto vrijeme sam probala više čizama, ove sam zadnje, i kada sam ih obula- rekla sam da nema više traženja. Kvalitetne su, udobne, tople i super za snijega. A moj slatkiš mi je “smetao” i pri slikanju… ko mu može bilo šta zamjeriti? 🙂

HPIM8570

Kao što sam rekla, moja želja je bila da vam postavim i komade nove odjeće, kao i torbe i nakit, ali nikako nisam uspjela da se snađem u tome… a da ne pričam da mi se nije dalo slikati skroz. :/ Zato tu imamo i dvije dodatne sitnice: sat i naruknica, koju sam dobila za rođendan od zaista dragih osoba <3. Volim da ih nosim na sebi, uz različite kombinacije i one najbolje označavaju da moj stil je zaista raznolik i volim sve: od Hello Kitty pa do dezena zlata! 🙂

HPIM8464 HPIM8466 HPIM8392

A maramicama sam nagradila samu sebe. 🙂 Ispod je fotografija sa jednim LOTD-om u kojem ste me mogli najčešće viđati prethodnih mjesec dana: jednostavno i efektno. 😉 🙂

collage qad

Mislim da će ovdje biti kraj ovome članku, dosta stvari bi se još moglo naći na ovome spisku, ali ovo su neke najbitnije. Čitamo se! 🙂 ❤

