Flormar lakovi, recenzija

U posljednje vrijeme najviše novca trošim na- lakove. Ako vidim lijepu (očaravajuću) nijansu, posebno ako je na sniženju (a koji to brend nije ovih dana :)), mora biti moja! 🙂 Nakupilo se tu dosta lakova, vidjet ćete ih u recenzijama, ali danas predstavljam dvije Flormar nijanse, iz dvije različite kolekcije. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite sa čitanjem! 🙂

HPIM8523 HPIM8719

Prva nijansa je iz kolekcije “Quick dry”, pod nazivom Red Flag, zanimljivo. 🙂 Ja sam, inače, obožavateljica crvenih nijansi i imam ih u svim nijansama. No, kada sam vidjela ovu pravu, vatreno – crvenu nijansu, nisam joj mogla odoljeti. 🙂 Samo pakovanje je klasično, a kistić je tanji, što mi je okej. Sa dva sloja dobit ćete pravu nijansu, kakva je u bočici, te sjajni završetak na noktima, koji lično preferiram. Da li se ova kolekcija sa razlogom zove Quick dry, tačnije sušenje u roku od 60 sekundi? Definitivno da! Ni sama nisam vjerovala, ali sam dobila dokaz i oduševljena sam. Za svaki slučaj, ja odmaram još ruke 10ak minuta, da ne bih lak zakačila za nešto.

HPIM8518 HPIM8527

Ali, isto tako ima i jednu manu jako brzo, možda čak i prebrzo, se skida sa noktiju. Štaviše, već sljedeći dan sam primjetila da se okrznuo sa vrhova notkiju, što nije nimalo privlačno. :/ Ovdje moram napomenuti da sam imala i bazni lak i nadlak i svejedno mi se ovo desilo. Ako imate neko dobro riješenje za ovakve stvari, predlažite, pomažite, jer mi se nijansa baš dopada! 🙂 Ja sam stavljala lak sa šljokicama preko i to mi je pomoglo.

HPIM8522

U svakom slučaju, 11 ml laka, platit ćete 2 KM, što je stvarno dobro ulaganje. 🙂

HPIM8526

HPIM8523

Druga nijansa je iz kolekcije Supermatte, pod brojem M115 i totalna je suprotnost ovoj prethodnoj. Ovaj lak sam nekidan kupila (čini mi se da prosto ne mogu više ući u Immpotane centar i ne kupiti neki Flormarov lak :D), i dugo sam se nećkala koju nijansu roze uzeti. Na kraju je moj razum pobijedio jer nemam nijednu ovakvu, blijedo – ružičastu. 🙂 Samo pakovanje je izduženo, barem tako izgleda zbog ovoga poklopca i djeluje nekako elegantnije, posebno uz ovu nijansu. Kistić je tanak, kao i kod QD kolekcije.

HPIM8697 HPIM8700

Što se tiče pigmentiranosti, ni sama nisam znala šta da očekujem. Kao što vidite na fotografijama, dobila sam providnu nijansu, potpuno izbjedljelu rozu boju i jako mi se dopada! Lijepo istakne nokte, bitno je samo da su uredni, nebitno jesu li kraći ili duži. Meni su ovakve nijanse super za period kada trebate biti u decentnijem izdanju ili kada puštate nokte jer ih vizuelno izduži. Znate i sami kako djeluju svijetle nijanse na ljudima. 🙂 Meni je ovo bila velika promjena i zato sam, pomoću ukrasa za nokte, sredila po jedan nokat na svakome. I dalje izgledaju elegantno i uredno, što mi je i bio cilj.

HPIM8720 HPIM8721

Postojanost je očaravajuća: trajat će vam i do sedmicu dana. Što se tiče efekta, ne mogu reći da je mat ili super mat. Dobit ćete neki polumat finish. I da, 10 ml ovoga laka, platit ćete 2 KM. Bravo za Flormar! 🙂

HPIM8733 HPIM8699 HPIM8728

HPIM8719

To bi bilo sve za ovaj članak, a do kraja ove godine vas očekuje recenzija moje omiljene kreme za ruke, nekoliko lakova, te, općenito, dosta kozmetike, kao i spisak mojih omiljenih prizvoda za ovu godinu, te prijedlozi make-upa za novogodišnju noć. Čitamo se! ❤

