Rimmel Stay Matte, liquid mousse foundation, recenzija

Potraga za puderom zna biti jako komplikovana, posebno u slučaju ako imate zahtjevnu kožu. Upravo to je slučaj i kod mene. Ne samo da imam svijetao ten, neutralnog podtona, vec i nečistu kožu, osjetljivu i sklonu raznim nepravilnostima, poput akni i proširenih pora. Jedan od najpoznatijih pudera, Revlon ColorStay, je moj puder broj jedan, a kada se radi o portazi za puderom drogerijskoga tipa i niže cijene, danas vam predstavljam svoj broj jedan- Rimmel Stay Matte.

HPIM8745

Moram odmah da naglasim da ovo nije obični tečni puder, već  liquid mousse, znači pjenasti puder, koji dolazi u tubi. Pakovanje je standardno, kao što vidite, radi se o običnoj tubi, istisnite koliko vam je potrebno i nema problema, osim ako je puder pri kraju. Meni se dopada i spoj ovih boja: ljuičasta, bijela i bež. Miris se ne osjeti posebno, no, dakako da je ljepši nego kod Revlona. Od svih pudera koji sam pudera, Borjois Flower ima najljepši miris, pravi voćni. 🙂 Prva “caka” kod ovoga pudera jeste nanošenje: nanesite ga jako malo i dobro razmažite. Puder je gust, ali na licu se jako lijepo razmaže i potrebno vam ga je malo, vjerujte na riječ. 🙂

HPIM8746

Prekrivanje je odlično i usudim se porediti ga sa najboljim puderima. S obzirom da imam problema sa licem, on sve prekriva i korektor vam nije potreban. Jedino biste mogli imati sa područjem oko očiju, gdje bi se mogao lagano nakupljati oko bora očiju. Ukoliko ste spretni sa kistom, bilo bi najbolji nanjeti ga na taj nacin. Rimmel ne matira lice iste sekunde, nakon nanošenje, vec u sljedećih nekoliko minuta, što je meni sasvim nomalno. Nakon nekoliko sati, moguće da cete primjetiti potpuno lagani sjaj. Ali, ne radi se o masnom, vec laganom i zdravom sjaju. Bez problema traje cijeli dan. Moć prekrivanja ćete moći vidjeti na sljedećoj slici i moram reći da nije mi bilo svejedno ovako se fotografisati bez imalo šminke, ali poenta je da vidite stvarni učinak. 🙂 Slikala sam i cijelo lice, no, nisu se vidjeli dovoljno nedostaci. 😉

collage HPIM8766

No, postoje dva problema: prvi su nijanse, a drugi skidanje pudera sa lica. Koliko sam mogla vidjeti na internetu, postoji ukupno osam nijansi ovoga pudera, no, kod nas su dostupne samo četiri. Što se mene tiče, odgovara mi najsvjetlija nijansa, barem kdo nas, broj 103, True Ivory. Priznajem da mi njen podton ne odgovara (mislim da ide malo na žućkasto), ali definitivno mi se dopada kako izgleda na mome licu, nema prelaza, kao kod tamnijih nijansi. 203 nijansa, ako se dobro sjećam, vjerovatno će većini djevojaka odgovarati. Nadam se da ce se neko sjetiti i uvoziti više svjetlijih nijansi, posebno u ovom hladnijem periodu. Drugi problem je teško skidanje ovog pudera sa lica. Navečer sam primjetila ostatke pudera na licu, čak i nakon skidaja sa micelarnom otopinom, pa zato se uvijek nakon umijem sa sapunom i prebrišem maramicom. Također, nakon više mjeseci korištenja ovoga pudera, primjetit ćete možda da vam je lice lagano isušeno (pretpostavljam, zbog guste strukture), tako da ne zaboravite na nanošenje kreme prije.

HPIM8749

HPIM8748

I to bi bila recenzija ovoga pudera, koji je sa razlogom jedan od mojih omiljenih. Ima jako dobro prekrivanje, matiranje i trajnost, što su meni glavne odlike, pored svijetlih nijansi. Naravno, Rimmel ne mogu kriviti za nedostatak svijetlijih nijansi u našoj zemlji, ali se nadam da ce poraditi na tome (svi brendovi), a za sada imamo ove dvije svjetlije. U svakom slučaju, ovo je puder vrijedan svake hvale i imate tople preporuke za njega, kao i za puder u kamenu iz iste kolekcije. 30 ml ovoga pudera, platit ćete 8, 35 KM.

Čitamo se! 🙂

