Praznični look II: Dark lips & nautral eyes

Praznici su nam pred vratima, ovoga puta, bukvalno rečeno. 🙂 Što se tiče mene, fali nam još snijeg (uz to i maloo hladnije temeprature, čisto da imam razlog nositi rukavice i kape :D), te ukrasi u kućama i stanovima, koje barem ja planiram uskoro postaviti, a grad je već danima u ovom, novom uhu. 🙂 Ja sam zato prošli vikend dobila ispiraciju predstaviti vam drugi praznični look: nautralne oči i tamne usne, u ovome slučaju, u boji tamnoga vina. Ako vas zanima, nastavite čitati! 🙂

HPIM8786

Sve sam započela, prvenstveno, sa uvijanjem kose, kao što ćete i vidjeti na fotografijama. To je bilo lagano uvijanje pomoću figara, zatim sam pustila da odstoji jedno sat vremena (jer više nisam imala, vama i više peporučujem), te sam sve to počešljala sa svojom omiljenom četkom, sa prirodnim vlaknima. Ja uvijek prvo uvijem kosu, pustim nekoliko sati da odstoji, zavisno koliko vremena imam i tek onda je počešljam. Tako mi ne treba ni gel, vosak, niti lak. Ovdje sam uvila samo nekoliko krajeva kose, sa početka, ali za Novu godinu očekujem da se svi posvetimo ovome duže. 🙂

HPIM8770HPIM8785

Oči su jakoo jednostavno urađene, kao za nekog dnevnog izlaska. Pomiješala sam smeđe nijanse NYX palete, a u centru je bila srednje smeđa boja, prekrasna i moja omiljena. 🙂 Ovo je dobra ideja za smeđe oči, no, ako imate svjetlije, mogli bi doći previše do izražaja, ako ćete nositi i karmin. Tu sam dodala i jednostavnu liniju Essence tuša, maskaru i parcijalne tepavice na krajevima. Isto sam uradila i ispod očiju, uz dodatak Golden Rose crne olovke za oči. I gotovi ste za pet do deset minuta! 🙂

HPIM8804

Ukoliko volite tamne ruževe, preporučujem vam Avon, Essence i NYX, koji, po mome mišljenju, imaju divne, krasne i kvalitetne, te dostupne ruževe. Cjenovno i geografski, ako tako smijem da se izrazim. 🙂 Ja sam koristila prvo labelo (Velnea), te sam nanjela Essence crvenu olovku, te kistićem L'Oreal, obrubila usne i zatim ih popunila potpuno uz Avon ruž. Uz to, dodala sam malo i crne olovke (Golden Rose) na krajeve, da bih ruž potamnila, no, na donjoj slici ćete vidjeti pravi rezultat, jer moj aparat i blic nisu željeli surađivati to veče. 🙂

collagennnn

983833_10205390903592082_1140530701781627421_n

Vidi se razlika, zar ne? 🙂 Na licu imam Rimmel SM, koji me nije iznevjerio ni po vrućinama, ni u večernjim izlascima i predstavila sam ga već. Ostaje nam još da pogledamo krajnji rezultat i uživajte u praznicima, sa svojom porodicom, prijateljima, dragim ljudima, puno se smijte, jedite (sada imamo izgovor :D), jednom riječju- uživajte i budite svoji, sa omiljenom šminkom i haljinicom! ❤

HPIM8782 HPIM8790njm HPIM8796 HPIM8802 HPIM8803 HPIM8808 HPIM8813

