Schwarzkopf, Bonacure, repair rescue (krema – serum) recenzija

U posljednje vrijeme se njega moje, inače poprilično zahtjevne kose, promjenila, jer sam dobila nove proizvode i počela ih koristiti, a neke čak uvrstila i u stalnu upotrebu. Jedan od tih je i ovaj Scwarzkopf proizvod, a kakva je mala čuda, ova krema za kosu učinila, čitajte u nastavku! 🙂

HPIM8821

Počet ću sa pakovanjem, koje je nekako klasično, ali su crvena i bijela boja za mene dobitna kombinacija- radi se o meni dvije omiljene boje. 🙂 Ovdje je riječ o tubici, od 75 ml, istisnite koliko vam je potrebno, kratko i jasno. Struktura same kreme je srednje gustine, više ide na nekoj rjeđoj varijanti, što se meni i dopada. Miris djeluje na kosi kao da ste izašli iz nekoga profesionalnog salona, divno i ozbiljno, u isto vrijeme. 🙂 A sada riječ- dvije o mojoj kosi i učinkovitosti ove kreme.

HPIM8817

HPIM8815

Prvo da kažem da ne vjerujem previše u kreme za kosu (na njihovoj stranici kažu da je ovo i krema i serum-u jednom), činilo mi se uvijek da je to nešto za muškarce. Neke sam koristila, nisu odmogle, ali ni pomogle, mojoj suhoj kosi (od normalne, farbanjem godinama u plavo, postala je suha kosa), koja je gusta, ali sa tankom dlakom. U skladu sa tim, moram priznati da za mene predstavlja pravu noćnu moru rašcešljati ju, posebno vrhove kose, te je prva dva dana nakon pranja, jako suha i naelektirisana. Nekada mi se čini da je potrebno čudo da bih ja bila zadovoljna. 🙂 Da, nisam očekivala mnogo od ove kreme, ali sam dobila dosta toga, priznajem. Znate kakve se divne stvari dešavaju, kada najmanje očekujete. 🙂

HPIM8825 HPIM8829

Glavna namjenja ove kreme i seruma u jednom, jeste raščešljavanje vrhova na oštećenoj kosi, kao stvorena za mene. 🙂 Samu kremu nanosim vecinom na vlažnu, opranu kosu i to pred feniranje, jer sam zaključila da tada ima najviše efekta. Vec od prvoga korištenja, primjetila sam da odmah počinje djelovati, prvenstveno na moje vrhove. Krema mi je omogućila izuzetno lagano raščešljavanje. Pošto sam se poprilično odvikla pegle za kosu, svake sedmice je sama feniram, da bih je izravnala, a nakon naošenja ove kreme, moram priznati da je lakše feniram i izravnam. Kosa mi je mnogo manje nalelektrisana, a ostatak riješim pomoću ulja za kosu. Pored toga, miris ove kreme se zadržava na kosi i sljedeći dan, tako da je često nanesem i prije izlaska, djeluje poput dobrog parfema. 🙂

collage HPIM8822

Na slici iznad možete vidjeti moju kosu, kada sam tek nanjela proizvod, na vlažnu kosu i nakon feniranja.

HPIM8824

Što se tiče samog sastava, ne razumijem se mnogo, ali sam sigurna da ima i neprirodnih sastojaka, poput alkohola, ali mojoj kosi su oni neophodni da bi funcionisala, s obzirom da nemam ni približno prirodnu boju kose, tako da ni njena njega ne može biti takva. 🙂 Na kraju, reći ću da sam primjetila mnoge pozitivne efekte na svojoj kosi, koje godinama nisam uspjela uz druge proizvode, i jako, jako sam zadovoljna. Imate tople preporuke za ovo malo čudo. 🙂

HPIM8819HPIM8818

