Eveline cosmetics, lak za nokte, recenzija

Nije tajna da volim jarke boje, kako u odjeći, tako u šminkanju, pa i na noktima. Zato sam bukvalno “poletila” kada sam vidjela ovu nijansu Elevline laka, u maloj kutijici u CM-u, prosto nisam odoljela, a odmah ću reći da me i kvalitet laka jednako oduševio! 🙂

HPIM8692

Eveline lak za zaštitu noktiju (8 in1) je poznat kao broj jedan kod beauty blogerica i sama ga zaista volim. Kako me je seka savjetovala da pronađem i druge njihove lakove, odlučila sam kupiti i neki za probu, a s obzirom da je izbor nijansi zaista odličan, jedva sam se odlučila koji uzeti. Žao mi je samo jer još nisam vidjela kod nas, u Sarajevu, njihov štand sa dekorativnom kozmetikom. Navijam za to! 🙂

HPIM8609 HPIM8611

Samo pakovanje je klasično kao kod većine lakova, kistić je tanak, ali malo širi, i omogućava zaista lagano nanošenje. Naslov na četkici “big brush”, vjetovatno se i odnosi na to. 🙂 26 je broj ove nijanse (barem se nadam da je, nigdje nije naznačeno :/), koju bih definisala kao boju crvene ciklame i nikako drugačije. 🙂 Meni se dopala jako, na prvi pogled, a vidite i sami da na noktima izgleda još bolje. Savjetujem svima koji žele da njihovi nokti izgledaju duže i stave ih u prvi plan, ovakve nijanse. Meni se posebno dopada kako izgleda na dužim noktima.

HPIM8613 HPIM8616

Tekstura laka je srednja, rekla bih da ide ka rijeđoj. Pigmentacija je odlična, već sa prvim nanosom dobit ćete pravu nijansu, mada ja uvijek nanesem i drugi sloj, ljepše izgleda. 🙂 Trajnost je nešto čime sam također zadovoljna, sa baznim (Eveline 8 in 1) lakom traje čak i do pet, šest dana. I nakon tih nekoliko dana, ogulio se samo na početku nokta.

 HPIM8674

 HPIM8675

Moram priznati da sam super zadovoljna sa ovim lakom, kao što ste i mogli primjetiti iz moje recenzije i dajem mu čistu peticu! Još samo jedna od dodatnih prednosti je cijena: 12 ml ovoga laka, platit ćete samo 2 KM (manje- više u nekoliko feninga ;)). Kao što sam rekla, čista petica! 🙂

Nakon pet dana: lak je okrznut samo na vrhovima noktiju

Nakon pet dana: lak je okrznut samo na vrhovima noktiju

